اخبار محرمانه
تنها ظریف در پی اقتصاد مقاومتی در دولت!
سه شنبه 28 شهریور 1396 - 5:16:52 PM
اخبار محرمانه- وزارت خارجه تنها وزارتخانه ای است که بحث اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبری را به صورت جدی پیگیری می کند.
به گزارش اخبار محرمانه با گذشت سال ها از طرح بحث اقتصاد مقاومتی از سوی رهبری انقلاب متاسفانه واکنش جدی از سوی دولت ها مشاهده نشده است در حالی که همه کارشناسان بر این که راهی جز اقتصاد مقاومتی فراروی کشور نیست؛اتفاق نظر دارند.
در این میان اما وزارت خارجه بنا بر اذعان جهانگیری معاون اول دولت تنها وزارتخانه ای است که حتی ساختار وزارتخارجه را برای تطبیق با اقتصاد مقاومتی تغییر داده است.
در روزنامه های امروز آمده است:جهانگیری با تاکید بر لزوم توجه هرچه بیشتر به دیپلماسی اقتصادی گفته است: مقام معظم رهبری نیز در این خصوص تاکید ویژه دارند و رئیس جمهوری و وزیر امور خارجه نیز بر این امر تمرکز کرده‌اند به گونه‌ای که وزیر امور خارجه در حال تغییر ساختار این وزارتخانه متناسب با موضوع دیپلماسی اقتصادی است و با انتصاب معاونان و مدیران اقتصادی، وزارت امورخارجه در حال حرکت به سمت دیپلماسی اقتصادی است. معاون اول رئیس جمهوری همچنین با تاکید بر اینکه همه برنامه‌ها از جمله برنامه ششم توسعه و بودجه‌های سالانه باید متکی به سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی باشند، گفت: اجرای برنامه‌های مختلف در صورت عدم سازگاری و یا تضاد با اقتصاد مقاومتی امکان پذیر نیست و بایستی همه برنامه‌ها و سیاست‌ها چه در دولت و چه در سایر قوا و نیز نهادها و بخش های دیگر مطابق با اقتصاد مقاومتی تدوین شوند.
حال دولت باید پاسخ دهد بجز دکتر ظریف و وزارتخانه متبوع او کدام وزارتخانه گامی عملی وجدی در راستای اقتصاد مقاومتی برداشته است؟

http://www.SecretNews.ir/fa/News/623/تنها-ظریف-در-پی-اقتصاد-مقاومتی-در-دولت!
بستن   چاپ