اخبار محرمانه
توصیه های یک فعال اصلاح طلب:اصلاح طلبان در قبال تحولات اصولگرایی عاقلانه برخورد کنند
شنبه 25 شهريور 1396 - 11:31:22 AM
اعتماد
اخبار محرمانه-مرتضی مبلغ فعال سیاسی اصلاح طلب در گفتگویی اظهارداشته است: اصلاح‌طلبان چشم انتظار بازسازی اصولگرایان هستند.
وی در گفتگو با اعتماد گفته است:
بازسازی و نوسازی اصولگرایی در حال حاضر كلام واحد اعضای جناح اصولگرایی است. بازگشت به مردم، نوسازی گفتمان، پس زدن رانت‌های قدرت و بسیاری از مسائل می‌تواند به اصولگرایان كمك كند تا نقش خود در عرصه سیاسی ایران را دوباره پیداكنند. تقویت اصولگرایی اصیل و شناسنامه‌دار و ارایه نقدهای فنی و كارشناسی در باب دولت داری به همراه تعامل با اصلاح‌طلبان بی‌تردید ضریب تامین منافع ملی و امنیت ملی را بالا خواهد برد. از همین رو اصلاح‌طلبان امیدوارند تا راست اصیل هر چه سریع‌تر فرمان اختیارات و اقدامات خود را از تندروهای چسبیده به این جریان بگیرد و خود آن كند كه به صلاح جناح و ملك و ملت است. در این میان اصلاح‌طلبان با توجه به دگردیسی كه در اصولگرایان به وجود آمده، باید در قبال بازسازی اصولگرایان اصیل عاقلانه و منطقی برخورد كنند و بیش از گذشته وارد تعامل و گفت‌وگوی سازنده با این قشر از اصولگرایان شوند كه هم به بازسازی آنان كمك كنند و هم تجربه بیشتری برای گفت‌وگو بین خود و اصولگرایان فراهم كنند. اصلاح‌طلبان از دیگر سو باید مراقب باشند كه وارد بازی تندروها نشوند؛ تندروهایی كه همچنان سعی دارند میدان دار تحولات و تصمیمات جناح راست باشند. اصلاح‌طلبان در مواجهه با این شرایط باید با صبر، حوصله و بردباری راهبرد تعامل و گفت‌وگو با آن بخش از اصولگرایان كه آماده گفت‌وگوی سازنده می‌شوند را دنبال كنند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/611/توصیه-های-یک-فعال-اصلاح-طلب-اصلاح-طلبان-در-قبال-تحولات-اصولگرایی-عاقلانه-برخورد-کنند
بستن   چاپ