اخبار محرمانه
اعتراض به کشتار مسلمانان در ميانمار
چهارشنبه 15 شهريور 1396 - 5:37:04 PM
اخبار محرمانه- جمعيت طلاب انقلاب اسلامي در واکنش به وضعيت مسلمانان ميانمار با سران قوا نامه نگاري کرد.
بنا به گزارش اخبار محرمانه،اين جمعيت در نامه اي به رييس قوه قضاييه نوشت:
خدمت حضرت آيت الله آملي لاريجاني
رييس محترم قوه قضاييه
سلام عليکم؛
چند روزي است، مجددا انتشار اخبار کشتار وحشيانه مسلمانان مظلوم #ميانمار که نه سر جنگ با کسي دارند و نه داعيه قدرت، روح و احساس مردم عدالت طلب و ظلم ستيز ايران را به درد آورده است. اين در حالي است هيچ صدايي از داعيه داران دروغين بشر دنيا شنيده نمي شود.
در ديدار اخير امام خامنه اي با حضرت عالي و زير مجموعه شما، ايشان فرمودند:
"قوه‌ قضائيه #بايد در موضوعاتي همچون تحريم‌ها، مصادره‌هاي آمريکايي‌ها، تروريسم و يا حمايت از شخصيت‌هاي مظلوم دنيا همچون شيخ زکزاکي و يا حمايت از مسلمانان #ميانمار و کشمير، از جايگاه #حقوقي وارد شود و نظر #حمايتي و يا مخالفت خود را #قاطعانه اعلام کند تا در دنيا منعکس شود."
حال با توجه به اتفاقات اخير و دستور امام خامنه اي، تقاضا داريم گزارشي از اقدامات دستگاه قضا، در اين باره را براي ملت بزرگوار ايران ارائه نماييد. و اگر تا کنون اقدام مؤثري رخ نداده است دلايل اين امر را شرح دهيد.
در اين راستا شايسته و بايسته است که فضلاي حوزه و حقوقدانان به عنوان تشکلهاي تخصصي غيردولتي، و نيز ساير اقشار جامعه با ايجاد پويشهاي حقيقي و مجازي و صدور بيانيه، به ياري قوه قضاييه بپردازند.
باتشکر
#جمعيت_طلاب_انقلاب_اسلامي

96/6/15

در همين حال اين جمعيت خطاب به رييس جمهور نيز نوشت:

جناب حجت الاسلام دکتر حسن روحاني
رييس محترم جمهور
سلام عليکم؛
در ايامي به سر مي بريم که مردم مظلوم #ميانمار تحت ظالمانه ترين و وحشيانه‌ ترين فشارها و کشتارها قرار دارند. در برابر ديده گان بهت زده مردم جهان با سنگدلي زنان و کودکان کشته مي شوند و از مدعيان حقوق بشر که به خاطر اعدام يک قاچاقچي يا تروريست عليه ايران پرونده مي سازند صدايي بلند نمي شود!
اما نظر به اينکه رييس جمهور مجري قانون اساسي است و در اصل 154 آن به صراحت وظيفه دولت در حمايت از مستضعفين جهان مشخص شده است، تقاضا اين است براي ملت بفرماييد دولت شما در راستاي اجراي اين اصل و براي حمايت از مظلومين ميانمار چه اقداماتي انجام داده است؟
🔹دستگاه ديپلماسي دولت که به سرعت براي کشته شدگان حوادث تروريستي در اروپا واکنش نشان مي دهد، تا کنون چه عمل موثري در راستاي جلوگيري از نسل کشي مسلمانان در ميانمار نموده است؟
🔹دستگاه سياست خارجه که در اين چند سال همواره دم از #مذاکره و حل مشکلات از طريق گفتگو زده است در رابطه با حل مشکل مردم ميانمار تا کنون چه مذاکرات ثمربخشي و با چه نهادها و افرادي داشته است؟
🔹نماينده ايران در سازمان ملل متحد تا کنون براي مقابله اين فجايع چه کرده است؟
با تشکر
#جمعيت_طلاب_انقلاب_اسلامي
96/6/15

http://www.SecretNews.ir/fa/News/607/اعتراض-به-کشتار-مسلمانان-در-ميانمار
بستن   چاپ