اخبار محرمانه
بحث بر روي مفاد نامه ارسال نشده سيد محمدخاتمي در ميان اصلاح طلبان
شنبه 28 اسفند 1395 - 2:50:24 PM
اخبارمحرمانه
اخبار محرمانه-در محافل سياسي شنيده شده است که:بعد از طرح بحث آشتي ملّي از سوي افراطيون جبهه اصلاحات که از سوي نظام رد شد، افراد فعّال در جريان فتنه که به موسوي و کروبي نزديکي فکري دارند، جلسه‌اي برگزار کرده و گفته اند که پيشنهاد خاتمي باعث شکاف ميان رأس و بدنه شده است. اين افراد در تحليل اين مسأله گفته‌اند خاتمي مي‌خواهد به قدرت برگردد و همه ما را فروخته است.
در اين جلسه گفته شده فرزندان کروبي و موسوي هم به رفتارهاي خاتمي اعتراض کرده‌اند و حتي براي او پيغام فرستادند . از طرف ديگر خاتمي نيز نامه‌اي آماده کرده که در اين نامه يک‌سري موارد را گفته و به برخي افراد داده تا نظر بدهند که آنها گفته‌اند اگر اين نامه به رهبري فرستاده شود يا جايي انتشار داده شود به‌شدّت به ضرر ماست. ظاهراً خاتمي در اين نامه يک‌سري موارد را گفته و اينکه من اعتقادي به تقلّب در انتخابات سال 88 ندارم و با اردوکشي خياباني و اقدامات ساختارشکن ـ‌ که اشاره به برخي شعارهاي مطرح شده در روز قدس داشته - مخالف بودم و در نهايت هم گفته که با تندروي‌هاي موسوي و کروبي مخالف بوده و به آنها تذکر دادم اما آنها گوش نکردند.
نامه آقاي خاتمي که براي چند نفر فرستاده شده تا نظر بدهند؛ مبناي تشکيل جلسات شده و گفتند اگر خاتمي اين حرف را بزند بالاخره فاصله بدنه اصلاحات با خاتمي و مسئولان بيشتر مي‌شود و ما دچار ضربات جدي و اساسي مي‌شويم و گفتند که اين به‌شدّت به ضرر ماست و بايد جلوي نامه آقاي خاتمي را بگيريم.
در عين حال برخي ديگر از اصلاح‌طلبان معتقدند که ما با ادامه اين روندي که در دوران بعد از هاشمي داريم نمي‌توانيم به قدرت برگرديم و بايديک کاري انجام بدهيم. ظاهراً گفتند که کرباسچي در اين قضيه خيلي جدي هست و مي‌گويند بالاخره ما بايد حتماً يک کاري انجام بدهيم، حتي عبدالله نوري هم موافق اين است که يک اتفاقي رخ بدهد و رابطه جريانات اصلاحات با نظام بهبود پيدا کند؛ منتها با آقاي روحاني صحبت کردند و آقاي روحاني متمايل به بحث آشتي ملّي نيست و حاضر نشده که در اين بحث ورودي داشته باشد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/595/بحث-بر-روي-مفاد-نامه-ارسال-نشده--سيد-محمدخاتمي-در-ميان-اصلاح-طلبان
بستن   چاپ