اخبار محرمانه
كشف مفروضات و استراتژي هاي پنهان در سخنان محور رسانه اي طيف احمدي نژاد
شنبه 28 اسفند 1395 - 2:43:51 PM
اخبارمحرمانه
اخبارمحرمانه- عبدالرضا داوري از نزديکان طيف محمود #احمدي_نژاد عنوان کرد:

○ بقايي تنها کانديدي است که طعم تلخ پرونده‌سازي و بازداشت را چشيده
است.

👈 مفروض پنهان:بقائي سمبل محكوم شدگان و نماد صف بندي با قوه قضاييه

○ بقايي به سمت شعار جامع حقوق بشر در بستر مردم‌گرايي حرکت خواهد کرد

👈مفروض پنهان: حقوق بشر خط اشتراك نيروهاي اپوزيسيون و اصلاح طلبان است؛ اكنون طيف احمدي نژاد مي خواهد از اين پتانسيل استفاده كند؛ فراموش نشود در گفتمان حقوق بشر معمولا نظام را در مقام متهم مي نشانند.
 
○ بقايي استکبارستيز است نه آمريکاستيز يا غرب‌ستيز!

👈 مفروض پنهان: با كلي كردن مفهوم عملا مصداق را پنهان مي كنند. استكبار در مصداق هايش معنا دارد. اين سخن پيام خارجي هم دارد.

○ يقين بدانيد که تلگرام سرنوشتِ انتخاباتِ 96 را در ايران رقم مي‌زند. در اين ترديد نکنيد و کساني مي‌توانند در واقع از فضاي #تلگرام استفاده کنند که پيام‌هايي متناسب با خصلت‌ها و باورهاي مردم داشته باشند.

👈مفروض پنهان: تيم احمدي نژاد بسوي استفاده از رسانه هاي نو پديد نظير تلگرام و توييتر رفته و پيام ها را با رويكرد پوپوليستي تنظيم خواهد كرد.

○ ما بنا نيست تنش‌آفريني و جنگ‌افروزي کنيم. آن چه که من مي‌فهمم از رفتار و گفتار آقاي بقايي، تکيه ايشان بر صلح‌طلبي و جنگ‌ستيزي است.

👈مفروض پنهان: جابجايي نقش جنگ افروز؛ اگر پيش از اين احمدي نژاد در نقش جنگ افروز از سوي رقبا متهم مي شد ؛ در اين دور ايفاي نقش پاسيفيستي و صلح طلبي هدف تبليغاتي است و قرار است چهره اصلاح طلب؛ صلح طلب و هوادار حقوق بشر به تيم احمدي نژاد داده شود!

○ اگر آقاي بقايي در انتخابات 96 نباشد؛ اصلاً رقابت معنا ندارد! انتخاباتي وجود ندارد! انگار مثلاً شما بخواهيد، بين سيب قرمز و سيب زرد، يکي را انتخاب کنيد. مطلقاً دو جريان #جمنا و اعتدالي تفاوت زيربنايي ندارند؛ تفاوت‌شان فقط در روبناها است.

👈مفروض پنهان: تيم احمدي نژاد برخلاف جمنا و اعتداليين دولتي كه تفاوت روبنايي دارند؛ تفاوت زير بنايي دارد اما در چه حوزه اي و با كه و چه؟
كشف مخاطب اين اختلاف زير بنايي كليد فهم پيام اين تيم است!
در عين حال بيان اين كه بدون بقائي رقابت معنا ندارد و انتخاباتي وجود ندارد!! پيامي خطرناك دارد كه پتانسيل آشوب در آن ديده مي شود.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/593/كشف-مفروضات-و-استراتژي-هاي-پنهان-در-سخنان-محور-رسانه-اي-طيف-احمدي-نژاد
بستن   چاپ