اخبار محرمانه
تظاهرات گسترده در مناطق مختلف اراضی اشغالی علیه نتانیاهو
يکشنبه 5 بهمن 1399 - 09:54:57
اخبار محرمانه - ایسنا / تظاهرات علیه سیاست‌های نخست وزیر رژیم صهیونیستی در روز شنبه نیز برگزار شد و تظاهرکنندگان کنار رفتن وی را خواستار شدند.
روزنامه عبری زبان معاریو شنبه شب گزارش داد که هزاران اسرائیلی در مناطق مختلف اراضی اشغالی برای اعتراض به سیاست‌های بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به خیابان‌ها آمده و پرچم‌های اسرائیل و ماکت‌هایی به شکل زیردریایی را در اعتراض به فسادهای مداوم نتانیاهو در دست گرفتند.
این روزنامه نوشت، با وجود اینکه مسئولان اسرائیلی محدودیت‌ها را به دلیل کرونا ادامه داده‌اند، اما این تظاهرات برای سی‌ویکمین هفته متوالی در اعتراض به سیاست‌های نتانیاهو برگزار شد.
تظاهرکنندگان پرچم‌های اسرائیل، پرچم‌های سیاه (در اشاره به نابودی دموکراسی در اسرائیل) و ماکت زیردریایی را در دست گرفتند.
آنها این ماکت‌های زیردریایی را در اشاره به ادامه پرونده‌های فساد نتانیاهو در دست داشتند. یکی از پرونده‌های فسادی که علیه نتانیاهو مطرح است، خرید زیردریایی‌های آلمانی برای نیروی دریایی این رژیم است، در حالی که نیازی به این زیردریایی‌ها وجود نداشته و مساله دیگر اینکه یکی از نزدیکان نتانیاهو در مناقصه خرید وارد شده بود.
این تظاهرات برای سی‌ویکمین هفته از اعتراضات علیه بنیامین نتانیاهو در پی سوء عملکرد وی در پرونده مقابله با کرونا و چهار پرونده‌ فساد مطرح شده علیه وی است.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/469620/تظاهرات-گسترده-در-مناطق-مختلف-اراضی-اشغالی-علیه-نتانیاهو
بستن   چاپ