اخبار محرمانه
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوشهر: مدیران و کارشناسان حوزه های مختلف در سطح استان در بازه زمانی مشخص شده برنامه های خود را محقق کنند
شنبه 4 بهمن 1399 - 22:45:38
وزارت رفاه
اخبار محرمانه - جلسه کمیته مدیریت عملکرد حوزه اشتغال و کارآفرینی با حضور مصدق کشاورزی سرپرست تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر و مدیر و کارشناسان حوزه اشتغال برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر؛ مصدق کشاورزی با اشاره زمان باقی مانده تا پایان سال ، گفت : زمان را نباید از دست داد و باید نهایت تلاش خود را انجام داده تا برنامه های ابلاغی از سوی وزارت متبوع را محقق کنیم. چرا که عملکرد نه ماهه سالجاری در خصوص سیاست های حمایتی در زمینه کارآفرینی و اشتغال‌ تا تحقق صدرصدی برنامه فاصله زیادی داریم لذا علیرغم پیگیری مستقیم اینجانب در طول این دوماه نیاز پیگیری روزانه جهت تحقق برنامه ها داریم.
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر ادامه داد: با توجه نزدیک بودن به پایان سال باید تا 15 بهمن تمامی تسهیلات جذب شوند در این فرصت باقیمانده باید به صورت جدی وضعیت طرح های معرفی شده در سیستم بانک ها رصد و تعیین تکلیف شوند.
وی افزود: طرح هایی که ظرفیت بهره مندی از تسهیلات شناور ملی را دارند بایستی سریعا معرفی شوند و به مکاتبه بسنده نکنیم لذا بایستی طرحهایی که اولویت استانی دارد مانند طرح پرورش ماهی در خصوص اختصاص اعتبارات از سوی وزارت متبوع پیگیری های لازم انجام شود.
کشاورزی تصریح کرد: معادل یک میلیارد و صد میلیون تومان طرح های مشاغل خانگی به بانک های عامل معرفی شده است و باید در اسرع وقت تکلیفشان مشخص شود و در صورت نیاز طرح های دیگر جایگزین گردد.
کشاورزی عنوان کرد : تا کنون 314 میلیارد تومان طرح های متقاضی تسهیلات روستایی و عشایری از سوی این اداره کل و کمیته فنی به بانکهای عامل معرفی شده که این رقم در آذرماه 80درصد بوده و این افزایش ظرف دو هفته آتی بالغ بر 150 درصد خواهد رسید .
وی نیز با اشاره به تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا ، گفت :برای متقاضیان بهره مندی از تسهیلات این حوزه مبلغ 70میلیارد تومان درخواست شده است که این رقم قبل از تمدید مهلت ثبت نام واحدهای آسیب دیده از کرونا در حوزه های ورزشی، گردشگری ، فرهنگی ، هنری و رسانه 65میلیارد تومان بوده که 62 میلیارد تومان آن پرداخت گردید. لذا باید در مهلت تعیین شده پرداخت تسهیلات به متقاضیان جدید پرداخت گردد.
مصدق کشاورزی سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوشهر در پایان از مدیران و کارشناسان حوزه های مختلف در سطح استان خواست تا در بازه زمانی مشخص شده برنامه های خود را محقق کنند و هیچ گونه عذر و بهانه ای در عدم تحقق برنامه پذیرفتنی نخواهد بود.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/469493/سرپرست-اداره-کل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-بوشهر--مدیران-و-کارشناسان-حوزه-های-مختلف-در-سطح-استان-در-بازه-زمانی-مشخص-شده-برنامه-های-خود-را-محقق-کنند
بستن   چاپ