اخبار محرمانه
جلسه کمیته نظارت و ارزیابی طرح تکاپو در کردستان برگزار شد
شنبه 4 بهمن 1399 - 21:38:27
وزارت رفاه
اخبار محرمانه - جلسه کمیته نظارت و ارزیابی طرح تکاپو با دستور کار بررسی مشکلات نهادهای فعال طرح تکاپو و ارائه راهکار جهت توسعه فعالیت در رسته فناوری ارتباطات به ریاست مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی کردستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، برهان صلواتی با اشاره به اینکه طرح تکاپو یکی از طرح‌های خوب دولت در کردستان است، گفت: 19 نهاد در سطح استان وجود دارد که در حوزه های فناوری ارتباطات، باغداری، گردشگری، صنایع دستی و... مشغول به فعالیت هستند.
مدیرکل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی کردستان با بیان این که ایجاد اشتغال پایدار، گسترش حوزه فعالیت و توسعه اشتغال از اهداف طرح تکاپو است، اظهارکرد: این نهادها در سطح استان برای 1000 نفر اشتغال پایدار بوجود آورده است.
صلواتی هدف از تشکیل این جلسه را تسهیل در فرایند انجام امور تعدادی از طرح های تکاپو که با دستگاه‌های اجرایی مشکل دارند بیان و اظهار امیدواری کرد : نهادسازی در استان کردستان که از استانهای پیشرو است توسعه پیدا کند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: با توجه به این نهاد سازی و روند شکل گیری، مسئولین عالی دولت در استان عزمشان را بر تسهیلگری در انجام امور این نهادها جزم کرده‌اند تا این نهادها در کردستان توسعه پیدا کند.
صلواتی اظهار کرد: به زودی شاهد ایجاد خانه خلاق صنایع دستی در کردستان خواهیم بود.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA

http://www.SecretNews.ir/fa/News/469443/جلسه-کمیته-نظارت-و-ارزیابی-طرح-تکاپو-در-کردستان-برگزار-شد
بستن   چاپ