اخبار محرمانه
خودرو دوباره گران شد+جدول
شنبه 4 بهمن 1399 - 18:18:14
اخبار محرمانه - قیمت خودرو باز هم صعودی شد این تغییرات در محصولات ایران خودرو بیشتر محسوس بود.. قیمت خودرو سوال برانگیز است. قیمت خودرو مصرف گنندگان را گیج کرده است. قیمت خودرو دوباره بی ثبات شده. قیمت خودرو دوباره دست دلالان افتاده است
قیمت انواع خودرو اعلام شد
رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که محصولات پرتیراژ این شرکت امروز رشد 500 هزار تومانی تا 3 میلیونی داشته اند.
محصولات ایران خودرو برخلاف روزهای اخیر که همواره با افت نرخ همراه بودند امروز در بازار سنت شکنی کردند و رشد نرخ را تجربه کردند.
رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که محصولات پرتیراژ این شرکت امروز رشد 500 هزار تومانی تا 3 میلیونی داشته اند؛ روند قیمتی محصولات ایران خودرو امروز در حالی رقم خورد که سایپایی‌ها توانستند در بازار به ثبات نرخ برسند.
به گفته فعالان بازار خودرو شرکت سایپا با عرضه بالا توانست به ثبات نرخ دست پیدا کند، اما عرضه محدود محصولات شرکت ایران خودرو موجب شد تا نرخ محصولات این شرکت روند صعودی نرخ را پس از چند هفته تجربه کند.
رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که برخلاف روزهای گذشته که پژو 206 تیپ 2 که در هفته‌های اخیر رکوردار افت نرخ بود امروز افزایشی 3 میلیون تومانی را در بازار تجربه کرد و با نرخ 185 میلیون تومان به فروش رسید.

اخبار محرمانه

اخبار محرمانه


از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو امروز خودروهایی مانند« پژو 206 تیپ 2»، « پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار»، « سمند LX»، «سمند LX با موتور EF7»، «سمند سورن» قرار دارند که توانسته‌اند نظرخریداران محصولات میان نرخ را به خود جلب کنند./منبع: اقتصاد نیوز

http://www.SecretNews.ir/fa/News/469320/خودرو-دوباره-گران-شد-جدول
بستن   چاپ