اخبار محرمانه
نمایشگاه نقاشی کودکان در خانه هنرمندان
شنبه 4 بهمن 1399 - 11:33:45
اخبار محرمانه - نمایشگاه نقاشی کودکان تهران با عنوان «شهری که من دوست دارم ببینم» از 6 تا 14 بهمن ماه در خانه هنرمندان به نمایش در خواهد آمد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، در دومین دوره مسابقه نقاشی با عنوان “شهری که من دوست دارم از پشت پنجره ببینم” 14 هزار و 850 اثر شرکت داشتند که از این میان 1800 اثر توسط هیات انتخاب، به مرحله دوم داوری راه یافتند و در مرحله دوم از میان 1800 اثر ٢٠٣ اثر انتخاب شدند. سال گذشته 9300 اثر از سوی کودکان برای دبیرخانه ارسال شد اما در این دوره حضور شرکت کنندگان ببش از ٤٠ درصد افزایش داشته است. 
دومین دوره نمایشگاه نقاشی کودکان تهران از 6 تا 14 بهمن ماه در خانه هنرمندان و باتوجه به شیوع ویروس کرونا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد و این در حالیست که این نمایشگاه به صورت آنلاین به آدرس tehrancpc.ir نیز قابل دسترسی خواهد بود.
مسوولیت داوری نهایی این مسابقه را که با همراهی آموزش و پرورش شهر تهران و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود، ایرج طهماسب، محمدعلی بنی‌اسدی، جمال‌الدین اکرمی، حدیثه قربان و آتوسا صالحی به عهده دارند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/469084/نمایشگاه-نقاشی-کودکان-در-خانه-هنرمندان
بستن   چاپ