اخبار محرمانه
ظرفیت‌های مطلوبی در صنعت نفت ایران وجود دارد
جمعه 3 بهمن 1399 - 13:16:22
اخبار محرمانه - سفیر اندونزی در تهران ظرفیت‌های موجود در صنعت نفت ایران و توان متخصصان و ایرانی فعال در این حوزه را مطلوب ارزیابی کرد.

رونی پراستیو یولیانتورو امروز (جمعه، سوم بهمن‌ماه) پس از پایان آیین گشایش بیست‌وپنجمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران به خبرنگار شانا گفت: صنعت نفت ایران دارای ظرفیت‌های مطلوبی برای جذب سرمایه و فناوری مطلوبش متخصصان پیشرفته‌ای دارد.
وی ضمن مطلوب برشمردن روابط ایران و اندونزی در زمینه‌های سیاسی و اقتصادی، ابراز امیدواری کرد مناسبات و همکاری‌های تهران و جاکارتا در سطوح مختلف بیش از این بهبود یابد. 
سفیر اندونزی در ایران افزایش روابط دوجانبه ایران و اندونزی را منوط به بهبود فضای بین‌المللی و شرایط ایران دانست.
نمایشگاه نفت امسال که به‌دلیل شیوع بیماری کرونا در تاریخ معمول هر ساله (اردیبهشت‌ماه) برگزار نشد، صبح امروز با حضور وزیر نفت و مدیران ارشد صنعت نفت، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سفیران کشورهای خارجی در تهران و دیگر مسئولان، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گشایش یافت .
در این نمایشگاه، شرکت ملی نفت و صنایع بالادستی در سالن 8 و 9، دانشگاه‌ها و مراکز علمی، استارت‌آپ‌ها، شتاب‌دهنده‌ها و پارک‌های علم و فناوری در سالن 10 و 11، پتروشیمی و صنایع مرتبط در سالن 14 و 15، گاز و صنایع مرتبط، لوله و پوشش لوله و شیرآلات در سالن 38، پالایش و پخش و صنایع مرتبط در سالن 41، ماشین‌های دوار در سالن 7، اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی ایران در سالن 5 و انجمن‌های تخصصی نفت و دیگر شرکت‌ها هر یک در سالن‌های جداگانه قرار گرفته‌اند .
بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از ساعت 9 تا 17 دایر است و ششم بهمن‌ماه به‌ کار خود پایان می‌دهد .

http://www.SecretNews.ir/fa/News/467790/ظرفیت‌های-مطلوبی-در-صنعت-نفت-ایران-وجود-دارد
بستن   چاپ