اخبار محرمانه
سی ان ان: ترامپ رهبر یک سازمان تروریستی است که امکان بازگشت دارد
پنجشنبه 2 بهمن 1399 - 18:15:31
اخبار محرمانه - ایرنا / پس از پایان مراسم تحلیف ریاست جمهوری در آمریکا، اکنون موانع بتنی از خیابان ها برداشته می شوند اما تهدید امنیتی حامیان ترامپ پابرجاست، یک تحلیلگر آمریکایی دونالد ترامپ را رئیس یک سازمان تروریستی خواند که امکان بازگشت به صحنه را دارد.
شبکه تلویزیونی سی ان ان درباره جو امنیتی در واشنگتن دی.سی و دیگر نقاط آمریکا ابراز نگرانی کرد و گزارش داد: بعید به نظر می رسد که وضعیت امنیتی در واشنگتن دی.سی پس از پایان یافتن مراسم تحلیف به زمان قبل از حمله هواداران ترامپ به عمارت کنگره در شش ژانویه (17 دی ماه) معروف به «کیوانان» (QAnon) بازگردد.
این رسانه خبری آمریکایی با نشان دادن تصاویری از جمع آوری بلوک های بتنی از خیابان های واشنگتن دی.سی پس از پایان یافتن مراسم تحلیف گزارش داد: موانع بتنی به کنار می روند اما نمی توان گفت که تهدید نیز به کنار رفته است.

اخبار محرمانه

«جولیت کایم» (Juliette Kayyem) دستیار و مشاور سابق امنیت ملی آمریکا دراین باره به سی ان ان گفت: دونالد ترامپ رهبر یک سازمان تروریستی (کیوانان) است ، درحالی که وی از شبکه های اجتماعی منع شده است، اما وی همچنان دارای «اکسیژن» لازم برای جذب افراد شورشی است.
سی ان ان گزارش داد: ادامه و تاکید بر «فرضیه تقلب» درانتخابات که از سوی ترامپ مطرح و سپس به هوداران وی که خود را کیوانان می دانند تلقین شد، همچنان یک نگرانی امنیتی در واشنگتن دی.سی و آمریکا به شمار می رود.
کایم با اشاره به این مطلب افزود: این افراد آشوب طلب و نژادپرست را می توان از طریق دیگری (توسط ترامپ) تغذیه کرد.
وی ادامه داد: این مساله در میان حزب جمهوریخواه به مانند یک سرطان سرایت کرده و به شدت رو به فزونی است.
یک حامی ترامپ بامداد روز اول بهمن ماه در مصاحبه با سی ان ان گفته بود: باور ندارم که بایدن بتواند امروز بعنوان رئیس جمهوری جدید آمریکا سوگند یاد کند، آنچه که در ساعت 2:30 نیمه شب (به وقت واشنگتن دی.سی) شاهدم حکایت گر آن است که اتفاقی روی خواهد داد.
سی ان ان گزارش داد: با همین فرد پس از اتمام مراسم تحلیف مصاحبه کرده اما وی همچنان بر موضع فرضیه تقلب باور دارد.

اخبار محرمانه

این شبکه خبری آمریکایی افزود: این فرد تنها نیست و به مانند وی بسیار هستند، موانع بتونی از خیابان های واشنگتن دی.سی برداشته می شوند اما تهدید امنیتی هواداران ترامپ باقی است.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/467354/سی-ان-ان--ترامپ-رهبر-یک-سازمان-تروریستی-است-که-امکان-بازگشت-دارد
بستن   چاپ