اخبار محرمانه
تجمع حامیان ترامپ در توکیو پیش از مراسم تحلیف بایدن
چهارشنبه 1 بهمن 1399 - 20:11:54
اخبار محرمانه - ایرنا / ساعاتی قبل از برگزاری مراسم تحلیف «جو بایدن» رییس جمهوری جدید آمریکا، گروه کوچکی از طرفداران ژاپنی دونالد ترامپ چهارشنبه شب به وقت محلی به خیابان های توکیو آمدند و ترامپ را فریاد زدند.
به گزارش رسانه های ژاپنی، حدود 120 نفر در راهپیمایی حمایت از ترامپ در مرکز توکیو تجمع کردند شرکت کنندگان با در دست داشتن پرچم های آمریکا و ژاپن و بنرهایی ادعا کردند ترامپ "برنده واقعی" انتخابات 2020 آمریکا است.
ادعای این گروه کوچک در حالی است که بایدن با 306 رای الکترال کالج در برابر 232 رای ترامپ، برنده انتخابات 2020 آمریکا شد.
«ناوتا کوبایاشی» از سازمان دهندگان راهپیمایی امروز به رویترز گفت: ما می خواهیم نشان دهیم که بسیاری از مردم ژاپن از رییس جمهوری ترامپ حمایت می کنند همه ما با هم شعار می دهیم تا صدایمان بر فراز اقیانوس آرام عبور کند و به ایالات متحده برسد.
برخی طرفداران ترامپ در ژاپن به موضع تند او در برابر «چین» رقیب منطقه ای ژاپن گرایش دارند.
توکیو از زمان انتخابات 2020 آمریکا تاکنون چند بار شاهد تجمع طرفداران ترامپ بوده است، شرکت کنندگان در تجمع امروز پلاکاردهای تبلیغاتی ترامپ را در دست داشتند و کلاه های قرمز رنگ با امضای وی را به سر کرده بودند.
«آبه شینزو» نخست وزیر پیشین ژاپن که در ماه اوت گذشته استعفا داد، روابط نزدیکی با ترامپ داشت او با ترامپ گلف بازی می کرد و جلسات مکرری با وی داشت.
جو بایدن امروز (چهارشنبه) به عنوان چهل و ششمین رییس جمهوری آمریکا سوگند یاد می‌کند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/466846/تجمع-حامیان-ترامپ-در-توکیو-پیش-از-مراسم-تحلیف-بایدن
بستن   چاپ