اخبار محرمانه
درگیری فیزیکی حین انجام تست کرونا!
پنجشنبه 25 دي 1399 - 19:48:41
اخبار محرمانه -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

باشگاه خبرنگاران / مرد چینی به همراه پسرش که اقدام به ضرب و شتم یک مامور پلیس کرده بودند به زندان محکوم شدند. این اتفاق در تاریخ 1 ژانویه و هنگامی رخ داد که ماموران بهداشت قصد انجام تست کرونا روی این مرد و پسرش داشتند.
پس از ایجاد درگیری لفظی بین این دو و ماموران بهداشت، در ادامه یک درگیری فیزیکی رخ داد که این مرد به همراه پسرش به مامور پلیس نیز حمله ور شدند. این اتفاق در شهر «شِنیانگ» چین، شهری که به تازگی با موج جدیدی از کرونا مواجه شده رخ داد.ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده است لحظه کتک کاری این مرد چینی و پسرش با مامور پلیس را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود آن‌ها مامور پلیس که لباس مخصوص محافظت در مقابل کرونا پوشیده را مورد حمله قرار می‌دهند. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که مامور پلیس که هویتش «سونگ» اعلام شده تلاش می‌کند مانع ادامه درگیری شود توسط این دو به عقب پرتاب شده و دچار جراحت می‌شود.
روز جمعه این مرد و پسرش که نام هر دو «لین» اعلام شده در دادگاهی در شهر «شِنیانگ» مورد محاکمه قرار گرفتند. قاضی دادگاه این مرد و پسرش را به جرم اهانت به مامور قانون در حین انجام وظیفه به زندان محکوم کرد. بر اساس حکم دادگاه، این مرد به 10 ماه و پسرش به یک سال زندان محکوم شدند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/462842/درگیری-فیزیکی-حین-انجام-تست-کرونا!
بستن   چاپ