اخبار محرمانه
اخبار محرمانه-مجمع هماهنگي اصلاح طلبان استان کرمانشاه به منظور انتخاب دبير کل ، هيات رييسه ، اعضاي شهرستانها و کميته بانوان در تالار وحدت شهر کرمانشاه برگزار شد.
28آذر 1394 - 1:59:19 PM
اخبارمحرمانه
اخبار محرمانه-مجمع هماهنگي اصلاح طلبان استان کرمانشاه به منظور انتخاب دبير کل ، هيات رييسه ، اعضاي شهرستانها و کميته بانوان در تالار وحدت شهر کرمانشاه برگزار شد. براساس هماهنگيهاي انجام شده از سوي اصلاح طلبان استان قرار بود محمدرضا خاتمي ميهمان و سخنران ويژه اين مراسم باشد اما برخي از مسئولان و دستگاههاي امنيتي و نظارتي استان از جمله دادگستري و اداره اطلاعات از وي خواستند که از سفر به کرمانشاه خودداري کند و حتي تهديد شده بود در صورت سفر خاتمي به کرمانشاه تمام دربهاي تالار وحد ت پلمپ خواهند شد. همين موضع باعث شد تا خاتمي از سفر به کرمانشاه و حضور در جمع اصلاح طلبان چشم پوشي کند. اين مراسم ديروز در حالي برگزار شد که تدابير شديد امنيتي و انتظامي در محل برگزاري مراسم ايجاد شد و اصلاح طلبان استان هم فقط افرادي را به نشست راه دادند که داراي دعوت نامه باشند و حتي از ورود خبرنگاران هم ممانعت بعمل آمد علت اصلي اين حرکت ، پـاسخ دادن در اعتراض به جلوگيري از سفر خاتمي به کرمانشاه و جلوگيري از ايجاد تشنج در مراسم ارزيابي مي شود.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/453/اخبار-محرمانه-مجمع-هماهنگي-اصلاح-طلبان-استان-کرمانشاه-به-منظور-انتخاب-دبير-کل-،-هيات-رييسه-،-اعضاي-شهرستانها-و-کميته-بانوان-در-تالار-وحدت-شهر-کرمانشاه-برگزار-شد
بستن   چاپ