اخبار محرمانه
آماده باش نیروهای اجرایی شهرداری منطقه 7 به منظور جلوگیری از آبگرفتگی های احتمالی
چهارشنبه 12 آذر 1399 - 22:42:00
اخبار محرمانه - معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 7 در پی بارش های اخیر و در راستای افزایش ایمنی و آرامش بیشتر، تسهیل در عبور و مرور، پاکیزگی شهر و پیشگیری از آبگرفتگی در محورها از آماده باش نیروهای خدمات شهری و اجرایی این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، عباس مافی با اعلام اینکه اوج بارشهای این هفته تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت، گفت: شهرداری این منطقه تمهیداتی در نظر گرفته و اکیپ‌های خدمات شهری در نواحی پنجگانه برای پیشگیری از حوادث شهری در آماده‌باش کامل قرار دارند. او تاکید کرد: در سطح منطقه با شناسایی کامل نقاط حساس آبگیر و بازسازی و رفع آنها و در راستای افزایش ایمنی و آرامش بیشتر، تسهیل در عبور و مرور، پاکیزگی شهر و پیشگیری از آبگرفتگی در زمان بارندگی، نیروهای خدمات شهری، 137 و… به صورت شبانه روزی در تلاش هستند تا مشکلات احتمالی را از سر راه شهروندان بردارند. معاون شهردار منطقه 7 در پایان عنوان کرد: با توجه به اجرای طرح ویژه لایروبی و رسوب برداری انهار سطح این منطقه همزمان با آغاز فصل بارش و با هدف جلوگیری از آب گرفتگی و مهار سیلاب احتمالی، در راستای اجرای این طرح انهار واقع در شریان‌های اصلی و فرعی، پل‌ها، تقاطع‎ها، حوضچه‎ها و کانال‌ها لایروبی شده اند از همین رو امیدواریم که شهروندان در این روزهای بارانی با مشکل جدی روبرو نشوند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/436098/آماده-باش-نیروهای-اجرایی-شهرداری-منطقه-7-به-منظور-جلوگیری-از-آبگرفتگی-های-احتمالی
بستن   چاپ