اخبار محرمانه
ستون های نوری شگفت انگیزی که در آسمان چین پدیدار شدند
چهارشنبه 12 آذر 1399 - 19:21:51
اخبار محرمانه -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

باشگاه خبرنگاران / پدیدارشدن ستون‌های نوری خیره کننده در آسمان منطقه‌ای در چین موجب شگفتی ساکنان محلی شد. افراد محلی در منطقه «گِنهه» واقع در مغولستان داخلی شنبه شب این ستون‌های نوری شگفت انگیز را در آسمان مشاهده کردند.
ظهور این پدیده زیبای آسمانی موجب شد تا بسیاری از افراد محلی برای ثبت آن با تلفن همراه به بیرون از خانه هجوم ببرند. 
در یکی از تصاویری که منتشر شده است این نور‌های درخشان زرد، قرمز و آبی را که در پشت بام منزل مسکونی ظاهر شده اند به تصویر می‌کشد. ویدئو‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی چین از این پدیده طبیعی مورد توجه میلیون‌ها کاربر قرار گرفت. برخی کاربران این پدیده را نور‌های درخشان منعکس شده از سقوط بلور‌های یخ در هوای سرد دانستند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «این پدیده واقعا زیباست. من به عنوان یک جنوبی (ساکن جنوب چین) عاشق این پدیده هستم، اما مشکل اینجاست که تحمل هوای سرد را ندارم.» کاربر دیگری نوشت: «این پدیده شبیه به یک پل رنگین کمان است.»
گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که نور‌های درخشان در آسمان چین ظاهر می‌شوند. چند ماه پیش نیز پدیدارشدن نور‌های درخشان عجیب در آسمان شهر «شنژن» چین واقع در استان جنوبی گوانگ دونگ در نزدیکی کشور هنگ کنگ خبرساز شده بود. در ویدئوی منتشر شده نور‌هایی درخشان که دارای رنگ‌های قرمز، سبز و زرد بودند در آسمان ابری این شهر دیده می‌شدند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/435949/ستون-های-نوری-شگفت-انگیزی-که-در-آسمان-چین-پدیدار-شدند
بستن   چاپ