اخبار محرمانه
انتقاد تند نشریه آمریکایی از رفتار ترامپ درباره نتایج انتخابات
چهارشنبه 12 آذر 1399 - 01:12:48
اخبار محرمانه - باشگاه خبرنگاران / هیئت تحریریه نشنال ریویو رفتار ترامپ در مواجهه با نتیجه انتخابات را مورد انتقاد تند قرار داد.
به نقل از هیل، ستاد تحریریه ارشد نشریه محافظه کار نشنال ریویو در سرمقاله روز دوشنبه خود با عنوان «پایان ناپسند ترامپ» از تلاش‌های رئیس جمهور آمریکا برای تضعیف نتایج انتخابات با عنوان "ناپسند" یاد کرد و نوشت: تیم ترامپ برخلاف ادعایش، کوچکترین موشکافی را تحمل نکرده است.
ترامپ بلافاصله پس از فراخوانی رسانه‌ها در انتخابات به نفع رقیب دموکراتش، در دادگاه‌های مختلف به چالش نتایج انتخابات پرداخت. تلاش‌های قانونی متعددی هم توسط تیم او و دیگر جمهوری خواهان آغاز شده است.
ترامپ اخیرا دوباره ادعا کرد که 1.8 میلیون برگه رای گیری در پنسیلوانیا از طریق پست ارسال شده است، اما در نهایت 2.6 میلیون برگه رای‌گیری شده است. او در یک خطای نسبتاً ابتدایی این تعداد آراء پستی را که در مقدمات اولیه درخواست شده است با تعداد آراء شمارش شده در کل مقایسه می‌کند.
به گفته سردبیران این نشریه، ادعا‌هایی از این قبیل، گفتمان عمومی را آلوده کرده و باعث گمراهی رای دهندگان می‌شود. شکست در یک انتخابات ملی ضربه‌ای به سیاستمداران باتجربه است و ناگزیر باعث ایجاد احساسات شخصیِ تلخ و عصبانیت می‌شود.
این اولین بار نیست که سردبیران این نشریه رئیس جمهور آمریکا را در یک متن می‌کوبند. سال گذشته، هیئت تحریریه این نشریه همچنین از رئیس سنا خواست قطعنامه اعلام اضطراری ترامپ را برای تأمین بودجه دیوار مرزی تایید نکند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/435168/انتقاد-تند-نشریه-آمریکایی-از-رفتار-ترامپ-درباره-نتایج-انتخابات
بستن   چاپ