اخبار محرمانه
یورش پلیس فرانسه به تظاهرات‌کنندگان در پاریس
شنبه 8 آذر 1399 - 22:52:00
اخبار محرمانه - مهر / پلیس فرانسه امروز به سوی معترضان به قانون جنجالی «امنیت جامع»در پاریس یورش برد و برای متفرق کردن آن ها از گاز اشک‌آور استفاده کرد.
به گزارش اسپوتنیک، مردم فرانسه امروز شنبه با تجمع در شهر پاریس پایتخت این کشور، به سردادن شعارهائی در مخالفت با قانون جدید امنیتی کشورشان پرداختند.
تصاویر ارسالی از سوی این خبرگزاری حاکیست، پلیس فرانسه هم اکنون به تظاهرات‌کنندگان در پاریس یورش برده و برای متفرق کردن آن ها از گاز اشک‌آور استفاده کرده است.
به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، معترضان یکصدا شعارهائی را علیه قانون جنجالی «امنیت جامع» سر می دهند که سه شنبه هفته گذشته در پارلمان این کشور به تصویب رسید.
گفتنی است، دیروز جمعه نیز در شهرهای دیگر فرانسه از جمله «نانت»، «تولوز» و «پاریس» اعتراض به قانون امنیتی جدید توسط مردم به انجام رسیده بود.
این قانون که در انتظار تصویب نهائی از سوی سنای فرانسه است، انتشار تصاویر نیروهای پلیس را جُرم دانسته و برای آن جریمه نقدی و مجازات زندان در نظر گرفته است.
معترضان فرانسوی نگران هستند که تصویب نهائی آن مانع از آزادی مطبوعات شده و اجازه دهد وحشیگری پلیس این کشور فاش و یا مجازات نشود.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/433616/یورش-پلیس-فرانسه-به-تظاهرات‌کنندگان-در-پاریس
بستن   چاپ