اخبار محرمانه
پرده برداری نماینده اصولگرا از «یک خطای تحلیلی بسیار بزرگ»
شنبه 8 آذر 1399 - 22:50:09
اخبار محرمانه - باشگاه خبرنگاران / نماینده تهران در مجلس با حضور در برنامه پرونده ویژه تلویزیون به بررسی و تحلیل ابعاد ترور شهید محسن فخری زاده، دانشمند هسته‌ای کشور پرداخت.
سید نظام‌الدین موسوی نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در برنامه پرونده ویژه شبکه سوم سیما درباره ابعاد شهادت دانشمند هسته‌ای کشور محسن فخری زاده، اظهار کرد: آمریکایی‌ها در موضوع ترور نقش اصلی را دارند و شهادت حاج قاسم سلیمانی افتخار هم کردند.
او افزود: این ترور دانشمندان هسته‌ای هم با هماهنگی آمریکایی‌ها به صورت می‌گیرد.
موسوی گفت: یک هماهنگی کامل در سطح عالی برای حملات سایبری و ترور‌های هسته‌ای بین آمریکا و اسرائیل وجود دارد و این موضوع به نقل از کارشناسان خارجی است.
نماینده تهران همچنین به چند نمونه از گفته‌های کارشناسان خارجی درباره هماهنگی آمریکا و اسرائیل در زمینه ترور‌ها و برگزاری جلسات مختلف درباره این مسائل اشاره کرد.
او افزود: برخی گفته‌ها در کشور، بیان می‌کند که رژیم صهیونیستی این ترور را انجام داده است تا بین ایران و آمریکا در آینده مذاکره صورت نگیرد و این یک خطای تحلیلی بسیار بزرگی است. کلیه حرکت‌ها و برنامه‌های رژیم صهیونیستی با آمریکا هماهنگ است و در دوره اوباما و ترامپ و وزیر امور خارجه معرفی شده بایدن و مواضع رئیس جمهور آینده ایالات متحده مسئله مذکور نمایان بوده و هست.
موسوی تأکید کرد: همه اقدام‌های این دشمنان قدرت‌های نظامی اقتصادی سیاسی و... را نشانه گرفتند و مؤلفه‌های مذکور را باید در یک پازل دید.
نماینده تهران توضیح داد: اتحادیه اروپا در چهار دهه عمر انقلاب اسلامی، پس از این اقدام‌های تروریستی و سخت، به ظاهر موضع بینابینی و خنثی اتخاذ کردند و به تدریج مواضع آمریکا را نشان دادند. سازمان ملل متحد هم به همین گونه عمل کرده است. در حقیقت نقش پلیس خوب و بد بازی می‌شود و یک نوع خرید زمان مهم به شمار می‌رود.
او افزود: بخشی از جریان نفوذ داخل کشور کار‌های عملیاتی و تروریستی را انجام می‌دهد و فضای روانی و داخلی را برای عملیات شان آماده می‌کند.
نماینده تهران بیان کرد: باید دانست که رؤسای جمهور آمریکا صراحتاً از حذف ملت ایران یاد می‌کنند. عقل می‌گوید که در برابر تعرض به یک کشور و سرمایه‌های انسانی و والای آن، باید واکنش سخت و البته عقلایی صورت گیرد.
موسوی یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران حتماً باید در همه سطوح و قوا تصمیم اساسی بگیرد و باید از این نقشه خرید زمان که از سوی دشمنان و آمریکا به صورت مداوم مطرح می‌شود، عبور کند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/433579/پرده-برداری-نماینده-اصولگرا-از-«یک-خطای-تحلیلی-بسیار-بزرگ»
بستن   چاپ