اخبار محرمانه
عبور خطرناک یک دونده از مقابل قطار!
چهارشنبه 5 آذر 1399 - 16:58:43
اخبار محرمانه -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

باشگاه خبرنگاران / ویدئویی که به تازگی منتشر شده است عبور خطرناک یک دونده از مقابل قطار تندرو در انگلیس را به تصویر می‌کشد. این دونده که هدفون در گوش داشت بدون توجه به اطراف از ریل قطار عبور کرد.
در حالی که قطار با سرعت زیادی در حرکت است این مرد بدون لحظه‌ای درنگ و حتی نگاه کردن به اطراف از گذرگاه عبور می‌کند. در حالی که قطار در فاصله چند متری او در حال حرکت بود.
بنا به اعلام اداره حمل و نقل ریلی انگلیس و گزارش راننده قطار این حادثه در ساعت 8.30 دقیقه صبح تاریخ 6 نوامبر در خط چیلتِرن لندن به آکسفورد رخ داد. محل دقیق وقوع حادثه گذرگاه ویژه عبور عابران پیاده در پرینس ریزبروگ در باکینگهام شر واقع در جنوب شرقی لندن بوده است. پس از انتشار این ویدئو «ریز ایوانز»، مدیر گذرگاه‌های خطوط راه آهن انگلیس هشدار داد که عبور عابران باید با احتیاط لازم همراه باشد.
آقای ایوانز در این باره گفت: «اختلاف تنها چند ثانیه می‌توانست به یک تراژدی برای این دونده بینجامد. مهم نیست چقدر خوب می‌کنید، چقدر یک گذرگاه را می‌شناسید. همه عابران باید در هنگام عبور ابتدا توقف کرده و پس از مطمئن شدن از خالی بودن ریل از قطار از گذرگاه عبور کنند. به علاوه افراد باید در چنین مواقعی هدفون‌های خود را از روی گوش خود برداشته تا بتوانند صدای نزدیک شدن قطار را به خوبی بشنوند.»

http://www.SecretNews.ir/fa/News/430638/عبور-خطرناک-یک-دونده-از-مقابل-قطار!
بستن   چاپ