اخبار محرمانه
عنایت بخشی: پیش از کرونا هم درآمد بازیگران خوب نبود
شنبه 1 آذر 1399 - 10:24:07
اخبار محرمانه - میزان / عنایت بخشی گفت: برای ما هنر بازیگری، نویسندگی و یا کارگردانی و غیره یک شغل است، ما برای تفریح بازی نمی کنیم که بخواهیم به راحتی آن را کنار بگذاریم، وقتی بحث شغل مطرح می شود ما با درآمدزایی و معیشت روبرو می شویم، لذا نمی توان به راحتی یک شغل را به طور کامل تعطیل کرد.
عنایت بخشی درباره آخرین وضعیت فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر پیشنهاداتی دارم اما وضعیت بیماری کرونا تا حدی پیش رفته که اکثریت آثار فعلا متوقف شده اند، واقعیت امر هم باید طی دو هفته جاری تمامی اصول بهداشتی رعایت شود تا بالاخره شاهد کاهش شیوع بیماری کرونا باشیم. 
وی در همین رابطه ادامه داد: به واقع امروز ما نیازمند همتی جمعی برای مقابله با بیماری کرونا هستیم، این همت جمعی از خانه های ما آغاز می شود، به این صورت که ما نیازمند آن هستیم که در خانه و خانواده خود نکات بهداشتی را جدی بگیریم، حجم فعلی بیماری کرونا به حدی است که دیگر اگر حتی یک نفر هم در خانواده رعایت نکند همه افراد در خطر هستند. 
بازیگر سریال «ستایش» درباره احتمال تعطیلی طولانی مدت تولیدات تصویری اظهار کرد: شخصا شاید ترجیحم این باشد که تا پایان کرونا فعالیت خاصی نکنم اما همه نمی توانند با این روش زندگی کنند، بدون شک افراد زیادی در سینما و تلویزیون فعالیت می کنند که نان شبشان به همین تولیدات وابسته است.
وی در همین راستا تاکید کرد: صحبت اصلی آنجاست که اگر قرار بر تعطیلی طولانی مدت فعالیت های سینمایی و تلویزیونی و حتی تئاتری است، ما چه جایگزینی را برای اهالی این سه هنر قرار داده ایم؟ آیا در برابر دستور به تعطیلی تولیدات حمایتی هم از افراد صورت می گیرد یا همه چیز در حد حرف است.
این بازیگر پیشکسوت با اشاره به معیشت هنرمندان طی ماه های گذشته اظهار کرد: در حال حاضر نزدیک به یکسال از بیماری کرونا می گذرد، بسیاری از هنرمندان بیکار و خانه نشین شده اند، آیا مسئولین فرهنگی امروز سراغی از آنان می گیرند یا به حال خودشان رها شده اند.
وی هنر را یک شغل نامید و افزود: برای ما هنر بازیگری، نویسندگی و یا کارگردانی و غیره یک شغل است، ما برای تفریح بازی نمی کنیم که بخواهیم به راحتی آن را کنار بگذاریم، وقتی بحث شغل مطرح می شود ما با درآمدزایی و معیشت روبرو می شویم، لذا نمی توان به راحتی یک شغل را به طور کامل تعطیل کرد.
بازیگر سریال «ولایت عشق» ادامه داد: از سویی دانستن این نکته هم مهم است که بدانیم، تعطیلی بر روحیه هنرمندان هم تاثیر گذاشته است، پیش از وضعیت کرونایی هم درآمد بازیگران خوب نبود، حداقل با فعالیت از لحاظ روحی اوضاع خوبی داشتند، اما حالا چندین ماه است که علاوه با سر و کله زدن با مشکلات مالی با مشکلات روحی و افسردگی هم دست به گریبان شده اند. 

http://www.SecretNews.ir/fa/News/427252/عنایت-بخشی--پیش-از-کرونا-هم-درآمد-بازیگران-خوب-نبود
بستن   چاپ