اخبار محرمانه
کمک‌ ناپایداری‌های جوی به هوای تهران
جمعه 30 آبان 1399 - 17:47:16
اخبار محرمانه - بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، درحال حاضر کیفیت هوای پایتخت در شرایط قابل قبول است و پیش‌بینی می‌شود که به دلیل ناپایداری‌های جوی کماکان این وضعیت ادامه داشته باشد.

به گزارش شهر، پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای تهران نشان می‌دهد که طی صبح امروز (30 آبان) در بیشتر مناطق، کیفیت هوا به‌دلیل افزایش ناپایداری جو و کاهش تردد خودروها در محدوده قابل‌ قبول قرار می‌گیرد.
طی روز نیز با حاکمیت جو ناپایدار و رشد ابرناکی تا حدودی شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده‌ها فراهم می‌شود. همچنین باوجود افزایش ترافیک شامگاهی، پیش‌بینی می‌شود که در اواخر وقت امروز با برقراری وضعیت مساعد جوی و احتمال بارش باران، در بیشتر مناطق پایتخت کیفیت هوا در محدوده قابل‌قبول قرار گیرد.
فردا (1 آذر) نیز با افزایش تردد خودروها در نخستین روز هفته انتظار می‌رود که در برخی مناطق پرتردد افزایش غلظت آلاینده‌ها - به‌ویژه ذرات معلق - سبب کاهش کیفیت هوا شود. در طول روز نیز با استمرار ناپایداری جوی شرایط مناسب جهت پراکندگی آلاینده‌ها برقرارخواهد بود.
اواخر وقت فردا نیز احتمال می‌رود که در بیشتر مناطق پایتخت کیفیت هوا در وضعیت قابل ‌قبول باشد.
بر اساس اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوا طی 24 ساعت گذشته منتهی به 8 صبح امروز با شاخص میانگین 71 در شرایط قابل قبول قرار داشت و کیفیت هوای هم اکنون نیز با شاخص میانگین 59 همچنان در شرایط قابل قبول است.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/426996/کمک‌-ناپایداری‌های-جوی-به-هوای-تهران
بستن   چاپ