اخبار محرمانه
بیش از 14 هزار نفر در آذربایجان غربی در طرح کارورزی ثبت نام کردند
سه شنبه 27 آبان 1399 - 13:21:08
وزارت رفاه
اخبار محرمانه - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: حدود 14 هزار و 564 نفر از فارغ التحصیل دانشگاهی استان آذربایجان غربی در طرح کارورزی ثبت نام کردند.

به گزارش روابط عمومی تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی، ابوالفضل عبادی در این باره گفت: دولت، مشوق‌های ویژه‌ای برای اشتغال دانش‌آموختگان دانشگاهی ایجاد کرده که طرح کارورزی، از جمله سیاست‌های بازار کار است .
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: این افراد پس از اتمام دوره کارورزی که مدت آن سه ماه است، با صلاحدید کارفرما می‌توانند جذب بنگاه شوند که در این صورت کارفرما مشمول طرح بخشودگی 20 درصد از سهم بیمه تامین اجتماعی به مدت دو سال خواهد شد.
وی گفت: مدت قرارداد کارورزی سه ماه بوده و کارفرما تعهدی در قبال جذب کارورز ندارد، کمک هزینه کارورزی برای لیسانس 5 ، برای فوق لیسانس 6 و برای دکتری 7 میلیون ریال است.
عبادی افزود: شرایط برای ثبت نام در این سامانه داشتن سن حداکثر 35 سال ،مدرک تحصیلی حداقل لیسانس به بالا و همچنین سابقه بیمه کمتر از شش ماه در دو سال اخیر الزامیست . کلیه فارغ التحصیلان دانشگاهی دارای شرایط لازم می توانند با مراجعه به نشانی https://karvarzi.mcls.gov.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: این طرح با هدف افزایش قابلیت جذب و اشتغال دانش آموختگان از طریق انتقال مهارت و تجربه در محیط کار، کاهش هزینه‌های بکارگیری نیروی جدید برای کارفرما و ارتقاء سطح سرمایه کارگاه‌های فعال بخش خصوصی اجرا می‌شود.
عبادی تضریح کرد: از کل 14 هزار و 564 4 نفر ثبت نام کننده در این طرح تعداد 1347 نفر موفق به عقد قرارداد شده اند .

http://www.SecretNews.ir/fa/News/424830/بیش-از-14-هزار-نفر-در-آذربایجان-غربی-در-طرح-کارورزی-ثبت-نام-کردند
بستن   چاپ