اخبار محرمانه
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان تاکید کرد:
نقش شتاب دهنده‌های اقتصادی در بهبود فضای کسب و کار استان
سه شنبه 27 آبان 1399 - 13:20:56
وزارت رفاه
اخبار محرمانه - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان در جلسه هیات فنی مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی بر لزوم تکمیل زیست‌بوم کارآفرینی استان با تشکیل و تقویت نهادهای توانمند توسعه کارآفرینی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان، عباس علیزاده به جایگاه برجسته استان گیلان در زمینه تولیدات علمی اشاره کرد و افزود: اساسی ترین مساله در حوزه اشتغال استان بهره مندی از نیروی کار بومی متخصص است، که باید با استفاده از ظرفیت شتاب دهنده های اقتصادی و در قالب تیم، ضمن تربیت نیروی کار متخصص به توسعه فضای کسب و کار به ویژه تولید کمک کنیم.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان نقش شتاب دهنده های اقتصادی را در بهبود فضای کسب و کار استان موثر دانست و اظهارکرد: باید از ظرفیت های اقتصادی بومی استان در قالب کسب و کارهای ایده محور و خلاق استفاده شود تا در نتیجه زمینه رشد اقتصادی و اشتغال جوانان تحصیل کرده استان فراهم شود.
وی تسهیل در تاسیس، تقویت و نظارت مستمر و همه جانبه از مراکز و همچنین درگیر کردن همه نهادها و دستگاه های اجرایی متولی کار و تولید را از راهکارهای اجرایی موثر در شبکه­ سازی و هم افزایی با نهادهای متولی این بخش دانست.
شایان ذکر است در این جلسه مجوز اولین شتاب دهنده های تاسیس شده استان گیلان توسط اعضای کمیته به متقاضیان تقدیم شد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/424827/نقش-شتاب-دهنده‌های-اقتصادی-در-بهبود-فضای-کسب-و-کار-استان
بستن   چاپ