اخبار محرمانه
سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد:
همکاری اتحادیه تعاونی‌های صادرکننده با اتاق تعاون باعث پیشرفت و رونق تعاونی‌ها می‌شود
سه شنبه 27 آبان 1399 - 13:20:37
وزارت رفاه
اخبار محرمانه - سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در دیدار با اعضای اتحادیه تعاونی های صادر کننده استان گفت: همکاری اتحادیه تعاونی های صادرکننده با اتاق تعاون باعث پیشرفت و رونق بخشی تعاونی ها می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، عماد تشکری در این دیدار اتحادیه تعاونی ها را مکمل شرکت های تعاونی دانست و افزود: اتحادیه ها می توانند نواقص شرکت های تعاونی را مرتفع کنند و با یکپارچه سازی و هماهنگی بین شرکت های تعاونی در رسته های مشابه باعث رونق و صادرات محصولات تعاونی ها به خارج از کشور شوند .
سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد تصریح کرد: در گذشته تمامی افرادی که در یک شرکت تعاونی عضو بودند با هر آورده ای، دارای یک حق رای بودند اما با وجود شرکت تعاونی های جدید افرادی که سرمایه کلان وارد شرکت می کنند 51 درصد کرسی هئیت مدیره دارند و سهامداران خرد نیز می توانند تا 35 درصد در هیئت مدیره کرسی داشته باشند .
وی ادامه داد: با وجود این نوع از شرکت های تعاونی می توان از سرمایه های خرد نیز استفاده کرد و مردم را در پروژه های مختلف سهیم کرد .
تشکری با اشاره به اینکه ساخت مسکن کارگری به اتاق تعاون استان واگذار شده است، گفت: اتحادیه تعاونی ها می تواند در ساخت مسکن کارگری یاریگر اتاق تعاون باشد و نقش ایفا کند .
سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد بر همکاری اتاق تعاون با اتحادیه تاکید ورزید و گفت: با نگاه و مدیریت جدیدی که در اتاق تعاون استان به وجود آمده است امید داریم اتاق تعاون با قدرت در بخش تعاون فعالیت کند و با استفاده از خرد جمعی و پتانسیل تعاونی های استان جایگاه اتاق را ارتقاء بخشند .
در پایان این نشست ظرفیت های حضور و نقش اتحادیه تعاونی های صادر کنندگان استان در کشورهای دوست مورد بررسی قرار گرفت.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/424819/همکاری-اتحادیه-تعاونی‌های-صادرکننده-با-اتاق-تعاون-باعث-پیشرفت-و-رونق-تعاونی‌ها-می‌شود
بستن   چاپ