اخبار محرمانه
تسهیلات جدید به تعاونگران استان قزوین اختصاص یافت
دوشنبه 26 آبان 1399 - 12:14:15
وزارت رفاه
اخبار محرمانه - مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: در سال جهش تولید، تسهیلات جدید به تعاونی‌های استان برای طرح‌های دانش‌بنیان، مناطق کمتر توسعه یافته، اشتغال بانوان و جوانان و توسعه بازار اختصاص یافته است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان قزوین حسینی معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: در سال جهش تولید، تسهیلات جدید به تعاونی‌های استان برای طرح‌های دانش‌بنیان، مناطق کمتر توسعه یافته، اشتغال بانوان و جوانان و توسعه بازار اختصاص یافته است.
سید جلیل حسینی با اشاره به این تسهیلات، اظهارکرد: یک خط اعتباری 50 میلیارد تومانی برای تعاونی‌های دانش بنیان با سود هشت تا 12 درصد در نظر گرفته شده است و تعاونی‌های مربوط می‌توانند تقاضای خود را به بانک توسعه تعاون محل فعالیت خود ارائه کنند.
وی گفت: همچنین تسهیلاتی به مبلغ 200 میلیارد تومان برای تعاونی‌های توسعه و عمران شهرستان‌ها در بانک توسعه تعاون و یک خط اعتباری دیگر به همان مبلغ برای تعاونی‌های جوانان، زنان و... با همکاری صندوق کارآفرینی امید و بانک توسعه تعاون تعریف شده است.
وی گفت: برای توسعه بازار با همکاری صندوق کارآفرینی امید و بانک توسعه تعاون نیز تسهیلاتی به مبلغ 200 میلیارد تومان تعیین شده است تا شاهد شکوفایی و رشد تعاونی‌های استان در سال جهش تولید باشیم.
وی اضافه کرد: سه هزار و 515 شرکت تعاونی در استان ثبت شده که از این تعداد، 2 هزار و 436 شرکت به دلایل مختلفی نظیر مسائل و مشکلات مالی، حقوقی، اجتماعی، مدیریتی و اقتصادی راکد و غیرفعال هستند.
مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: 820 تعاونی فعال در سطح استان در قالب تعاونی‌های تولیدی، توزیعی و خدماتی فعالیت دارند و برای 10 هزار و 333 نفر فرصت شغلی ایجاد کرده اند.
حسینی گفت:با توجه به نقش تعاونی‌های در شکوفایی اقتصادی و اشتغالزایی استان، حمایت‌های قانونی برای ادامه فعالیت این تعاونی‌ها ضروری است که امیدواریم با همراهی و همکاری دستگاه‌های اجرایی شاهد تحقق آنها باشیم.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/424165/تسهیلات-جدید-به-تعاونگران-استان-قزوین-اختصاص-یافت
بستن   چاپ