اخبار محرمانه
شجاعی برهان در بوشهر: شفافیت و جوان گرایی، دو سیاست اصلی و راهبردی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است
دوشنبه 26 آبان 1399 - 12:14:13
وزارت رفاه
اخبار محرمانه - شجاعی برهان در مراسم تکریم و معارفه سرپرست اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر شفافیت و جوان گرایی را دو سیاست اصلی و راهبردی در وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی خواند.

به گزارش اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر ، سید ضیاء الدین شجاعی برهان، مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم تکریم و معارفه سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با بیان این مطلب افزود: اجرای اقتصاد مقاومتی، راه نجات کشور است و استقلال اقتصادی را به ارمغان می آورد .
مشاور وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در تبیین سیاست های کلی نظام در طول 10 سال گذشته ، شعار سال را حول محور اقتصاد و تولید قرار داده اند، افزود: با تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی می توانیم الگویی برای کشورهای در حال توسعه باشیم .
شجاعی برهان در ادامه بر عناصر تاثیر گذار در محیط اداری تاکید کرد و افزود: توجه به منابع انسانی و اهتمام به جوان گرایی ، باعث تقویت و پایداری در حوزه مدیریت می شود .
در این مراسم که با حضور زرین فر ،معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و سید محسن دلبری مدیر کل امور استان های وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در بوشهر برگزار شد، مصدق کشاورزی به عنوان سرپرست ادراه کل تعاون، کار و رفاه استان بوشهر معرفی و از زحمات حمید رضا پناه نیز تقدیر شد .

http://www.SecretNews.ir/fa/News/424163/شجاعی-برهان-در-بوشهر--شفافیت-و-جوان-گرایی،-دو-سیاست-اصلی-و-راهبردی-وزارت-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-است
بستن   چاپ