اخبار محرمانه
معاون بیمه‌ای صندوق بیمه اجتماعی روستاییان: دولت از روستاییان به عنوان زحمتکش ترین و شریفترین قشر کشور حمایت می کند
يکشنبه 25 آبان 1399 - 11:26:59
وزارت رفاه
اخبار محرمانه - مراسم تودیع و معارفه سرپرستان جدید صندوق بیمه اجتماعی در استان تهران، با حضور معاون بیمه‌ای و هماهنگی امور استان‌های صندوق بیمه روستاییان و عشایر برگزار شد .

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به نقل از روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، علی اخوان بهبهانی در مراسم تودیع و معارفه سرپرستان جدید صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان تهران گفت: خرسندیم که صندوقی که زمانی فقط یک آیین نامه بود امروز بیش از یک میلیون عضو دارد و توانسته در کنار سه صندوق بزرگ بازنشستگی کشوری قرار گیرد .
وی تاکید کرد: این صندوق خدمتگذار زحمتکش‌ترین و شریفترین مردم کشور یعنی روستاییان، عشایر و کشاورزان است که دولت بسیار سخاوتمندانه از آن حمایت می‌کند. اگر از این قشر فردی عضو صندوق بیمه اجتماعی نباشد این مشکل به ما بازمی گردد . زمانی ما توانسته‌ایم کار خود را به درستی انجام دهیم که تمام مشمولان صندوق را بیمه کنیم، بنابراین تا فرارسیدن آن زمان باید تلاش کنیم که به هدف خود دست یابیم .
معاون بیمه صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر اظهار کرد: وظیفه ستاد سیاستگذاری، برنامه‌ریزی و نظارت است و هر موردی غیر از این سه رکن باید به استان‌ها واگذارشود چرا که استان‌ها بهتر به شرایط خود واقف هستند .
اخوان بهبهانی تاکید کرد: تمام همکاران باید در کارها دخیل باشند و تمام تصمیمات به صورت گروهی اخذ شود نه فردی .
لازم به ذکر است: علی شیرکانی مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، طی احکام جداگانه ای عباس باقری را به سرپرستی اداره کل تعهدات قانونی صندوق و سجاد طاهری را به سرپرستی اداره کل حق وصول بیمه و حساب‌های انفرادی و سعید رضایی را به عنوان سرپرست صندوق بیمه اجتماعی در استان تهران منصوب کرد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/423319/معاون-بیمه‌ای-صندوق-بیمه-اجتماعی-روستاییان--دولت-از-روستاییان-به-عنوان-زحمتکش-ترین-و-شریفترین-قشر-کشور--حمایت-می-کند
بستن   چاپ