اخبار محرمانه
میرزایی در خراسان رضوی: رویکرد وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی، رفع مشکلات مردم و بهبود فضای کسب و کار است
يکشنبه 25 آبان 1399 - 11:26:56
وزارت رفاه
اخبار محرمانه - معاون امور اقتصادی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در هفتمین نشست شورای هماهنگی مدیران زیر مجموعه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در استان خراسان رضوی گفت: رویکرد سیاستگزاری امروز وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی بر پیگیری و رفع مشکلات مردم و بهبود فضای کسب و کار متمرکز است.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی به نقل از روابط عمـومی اداره کل خراسان رضوی، حجت میرزایی با قدردانی از تلاش همه مدیران در رسیدگی به مشکلات مردم و کاهش دغدغه های آنها اظهار کرد: با توجه به جمعیت استان خراسان رضوی و دومین کلان شهر کشور از نظر صنعتی،خدماتی، زیارتی،گردشگری و... بخش عمده ای از جمعیت تحت پوشش استان و خانواده های آنها به نوعی از خدمات دستگاه های زیر مجموعه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی مانند تامین اجتماعی، بهزیستی ،آموزش فنی و حرفه ای، صندوق بازنشستگی کشوری، بانک توسعه تعاون و... استفاده و برخوردار هستند.
وی تاکید کرد: در همین راستا همه مدیران باید تلاش کنند تا به عنوان الگو و نمونه حس رضایتمندی در استان شکل گیرد.
معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخش دیگری از سخنانش گفت: هنرمندی مدیران این است که در شرایط سخت امروز با همکاری و تعامل با یکدیگر راهی برای گره گشایی و حل مشکلات مردم پیدا کنند.
وی افزود: شرکت های اقتصادی و سرمایه گذاری وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی سرمایه های ملی هستند و مدیران باید با هم افزایی و استفاده از قوانین، نهایت همکاری را در رفع موانع و حل مشکلات آنها داشته باشند که خوشبختانه قانون نیز در این خصوص فرصت های بسیار خوبی را فراهم کرده است.
به گفته میرزایی، تا کنون از سوی دولت اقدامات بسیار خوبی در اصلاح فرایند های حسابرسی بنگاه های تولیدی، رفع مشکلات بازنشستگان و مستمری بگیران و مطالبات تامین اجتماعی انجام شده است.
معاون امور اقتصادی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در پایان با اشاره به اینکه صدای مردم در شهرستان های استان باید شنیده شود، گفت: بخش عمده دانش و آگاهی ما در گرو سرکشی و بازرسی از شهرستان ها است و تمامی مدیران باید عملکردخود را با تعامل و همکاری با یکدیگر سپری کنند، قطعاً این هم افزایی و همراهی می تواند به خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم عزیز کمک کند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/423316/میرزایی-در-خراسان-رضوی--رویکرد-وزارت-تعاون،کار-و-رفاه-اجتماعی،-رفع-مشکلات-مردم-و-بهبود-فضای-کسب-و-کار-است
بستن   چاپ