اخبار محرمانه
در دیدار معاونین وزارت کار با استاندار لرستان تاکید شد؛ تسریع در ساخت پروژه های ایجادی و بهره برداری از طرح های توسعه ای
چهارشنبه 21 آبان 1399 - 20:06:31
وزارت رفاه
اخبار محرمانه - در نشست مشترک حاتم شاکرمی،معاون روابط کار و نماینده ویژه وزیر در لرستان و حجت میرزائی، معاون امور اقتصادی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی با سید موسی خادمی، استاندار لرستان بر تسریع در ساخت پروژه های ایجادی و بهره برداری از طرح های توسعه ای صندوق های وابسته به این وزارتخانه در استان تاکید شد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی، در این نشست که در محل وزارتخانه برگزار شد بهره برداری از طرح های کارخانه شیر خشک، طرح توسعه ای شرکت اکسیر بروجرد و فاز اول دامداری 6 هزار راسی نورآباد تا پایان سال جاری تصویب شد.
همچنین مقرر شد شروع عملیات مرکز داروپخش الشتر و مجتمع گردشگری حوضیان، ظرف یک ماه عملیاتی شود.
در ادامه این نشست نیز تامین سرمایه در گردش 35 واحد دامداری و سرمایه ثابت 16 واحد دامداری شهرستان چگنی توسط صندوق کارآفرینی مورد موافقت نهایی قرار گرفت .
تعهد صندوق بیمه اجتماعی،کشاورزان،روستاییان و عشایرمبنی بر بیمه رایگان تمامی فعالان روستایی در صنایع دستی، گلیم بافی و قالی بافی شهرستان های چگنی ، نورآباد و الشتر و رومشگان به مدت یک ماه از دیگر مصوبات این نشست بود.
به دنبال دستور محمد شریعتمداری،وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی مبنی بر بررسی ظرفیت های اشتغال،توسعه ای و سرمایه گذاری استان لرستان، هیاتی متشکل از معاونین و مدیران عامل بانک ها و صندوق های تابعه وزارتخانه به ریاست شاکرمی، به این استان سفر کردند و از نزدیک در جریان فعالیت های مرتبط با حوزه های معیشتی،رفاهی،بیکاری،بیمه،اشتغال پایدار روستائی قرار گرفتند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/421284/در-دیدار-معاونین-وزارت-کار-با-استاندار-لرستان-تاکید-شد؛-تسریع-در-ساخت-پروژه-های-ایجادی-و-بهره-برداری-از-طرح-های--توسعه-ای
بستن   چاپ