اخبار محرمانه
سازمان توسعه تجارت: میانگین ایفای تعهدات صادرکنندگان کشور 40 درصد است
شنبه 10 آبان 1399 - 20:37:36
اخبار محرمانه - ایلنا / دبیر کمیته اقدام ارزی سازمان توسعه تجارت ایران درباره ایفای تعهدات ارزی اظهار داشت: با تلاش‌های انجام شده سازمان‌های صنعت ، معدن و تجارت ، صادرکنندگان استان‌های یزد، قزوین و قم به ترتیب نسبت به ایفای تعهدات ارزی خود به میزان 63، 61 و 58 درصد اقدام نموده‌اند
مدیر کل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت ایران با ارائه گزارشی عملکرد سازمانهای صنعت، معدن و تجارت استان‌های سراسر کشور را در ایفای تعهدات ارزی اعلام کرد.
قمری، سازمان‌های صنعت ، معدن و تجارت استان‌های یزد، قزوین و قم را از جمله سازمان‌هایی دانست که عملکرد مطلوبی در موضوع کمیته اقدام ارزی داشته و بیشترین درصد رفع تعهدات ارزی را به خود اختصاص داده اند .
دبیر کمیته اقدام ارزی سازمان توسعه تجارت ایران در ادامه افزود: با تلاش‌های انجام شده سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت، صادرکنندگان استان‌های یزد، قزوین و قم به ترتیب نسبت به ایفای تعهدات ارزی خود به میزان 63، 61 و 58 درصد اقدام نموده‌اند که بر این اساس استان یزد، بیشترین عملکرد را در ایفای تعهدات ارزی به خود اختصاص داده است.
مدیر کل دفتر توسعه خدمات بازرگانی افزود:‌ آمار بیان شده بر اساس نسبت ایفای تعهدات ارزی بوده و نشانگر ارزش ارزی ایفای تعهدات صادراتی نمی‌باشد.
قمری در پایان، میانگین ایفای تعهدات صادرکنندگان سراسر کشور را 40 درصد اعلام کرده و خاطر نشان ساخت: با توجه به اضافه شدن صادرات سال 99 به آمار صادرات سالهای 98 و 97 و فاصله زمانی میان زمان صادرات و مهلت ایفای تعهدات ارزی، رشد نسبت ایفای تعهدات ارزی در ماه‌های آتی افزایش خواهد یافت .

http://www.SecretNews.ir/fa/News/412398/سازمان-توسعه-تجارت--میانگین-ایفای-تعهدات-صادرکنندگان-کشور-40-درصد-است
بستن   چاپ