اخبار محرمانه
آمار دروغین هولوکاست
پنجشنبه 8 آبان 1399 - 23:02:11
اخبار محرمانه -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

تبیان / انیمیشنی کوتاه و دیدنی و اشاره ای نمادین به آمار دروغین واقعه ساختگی هولوکاست؛
کاری از «پویا مسعود» و «مازیار بیژنی».
هلوکاست برای اسرائیل یک موضوع بسیار حیاتی و حساس است چرا که با ساختن این افسانه دارای سرزمین شدند و مردم دنیا هم با آنها ابراز همدردی نمود.
بر اساس ادعای اسرائیلی ها، آلمان بیش از 6 میلیون نفر از یهودیان را که در جنگ جهانی دوم به اسارت گرفته بود، به قتل رسانده است!
دلیل مستند و محکمی که در بطلان افسانه هلوکاست می‌توان ارایه کرد، آمار جمعیت یهودی در اروپای زمان جنگ جهانی دوم است. کتاب سالانه یهودیان امریکا، (از 22 سپتامبر 1941 تا 11 سپتامبر 1942) که از سوی شرکت انتشاراتی یهودیان آمریکا منتشر شده بود، اشاره می‌کند که در سال 1941 میلادی، پس از اشغال اروپا از سوی هیتلر و نفوذ آلمان در روسیه، آمار کل یهودیان اروپا با محاسبه جمعیت یهودی آلمان، سه میلیون و یکصد و بیست هزار و بیست و دو نفر بود.
در منبع دیگر، آمار یهودی‌های اروپا براساس اقتباس از آمار آلمان نازی، طی سال‌های آخر جنگ در حدود 4 میلیون نفر تخمین زده شده بود.
کل جمعیت یهودی اروپای دوران جنگ جهانی دوم 4 میلیون نفر است، اما بر اساس ادعاهای واهی 6 میلیون نفر یهودی در اروپا به دست آلمان نازی کشته می شوند؟!
به غیر از این ادعای دروغین، وقایع واقعی دیگری دراین دنیا اتفاق نیفتاده است که باعث کشته شدند جمع زیادی از مردم شده باشد؟
آیا کشتار مردم ژاپن با بمب های اتمی آمریکا را نمی تواند یک تراژدی سنگین نامید؟
قتل عام مردم ویتنام به دست سربازان آمریکایی چقدر کشته داشت؟ بیش از 3 میلیون نفر از مردم ویتنام در این جنگ کشته شدند. کشته شدند 3 میلیون انسان در یک جنگ 16 ساله.
برای هلوکاست دروغین، کمیته جهانی آشویتش تشکیل می شود اما برای دیگر فجایعی که آمریکا، اسرائیل و دیگر کشورهای غربی مرتکب می شوند، هیچ اقدامی صورت نمی گیرد.
مردم فلسطین سال هاست که به دست صهیونیست ها قتل عام می شوند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/411331/آمار-دروغین-هولوکاست
بستن   چاپ