اخبار محرمانه
گربه قهرمان، جان کودک را در حمله سگ نجات داد!
سه شنبه 6 آبان 1399 - 12:12:14
اخبار محرمانه -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

باشگاه خبرنگاران / حیوانات نیز مانند انسان دارای شعور و عاطفه هستند. اگر با دقت به دنیای حیوانات، بنگریم می‌توانیم نکته‌های اخلاقی زیادی را از آن بیاموزیم. با وجود آنکه در دنیای امروز ما انسان‌ها کمک به همنوع کمرنگ شده، اما گاهی در دنیای حیوانات صحنه‌هایی را می‌بینیم که آدمی را به فکر وا می‌دارد. مانند دفاع یک گربه از کودک خردسال در مقابل حمله سگ ولگرد!
ویدئویی که به تازگی در یوتیوب منتشر شده است صحنه‌ای بی نظیر از شجاعت این حیوان را به تصویر می‌کشد. در حالی که این کودک توسط یک سگ ولگرد مورد حمله قرار گرفته بود و جانش در معرض خطر بود دخالت به موقع این گربه مانع از وقوع اتفاق تلخ شد. ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده چگونگی وقوع این حادثه را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو کودک خردسال در حالی که وارد کوچه شده و مشغول بازی است دیده می‌شود.
لحظاتی بعد یک سگ ولگرد به او حمله ور شده و کودک را نقش بر زمین می‌کند. در حالی که کودک روی زمین افتاده و نمی‌تواند کاری در مقابل حمله سگ انجام دهد گربه قهرمان وارد می‌شود. این حیوان با یک خیز بلند خود را به سگ رسانده و با چنگ انداختن به پشت سگ حواس سگ را پرت می‌کند. در این لحظه بلافاصله سگ بچه را رها کرده و اقدام به تعقیب گربه می‌کند.
در ادامه یک زن که به نظر می‌رسد مادر کودک باشد با شنیدن این سر و صدا‌ها خود را به کودک رسانده و ماجرا بدون اتفاق ناگواری خاتمه می‌یابد. این اتفاق در یکی از مناطق کشور برزیل رخ داد. انتشار این ویدئو در یوتیوب و اینستاگرام با واکنش کاربران همراه بود و کاربران به تمجید از این گربه قهرمان پرداختند.
یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «تصور کنید در آن لحظه این گربه آنجا حضور نداشت، چه اتفاقی برای این کودک می‌افتاد. مادر کودک پس از شنیدن سر و صدای گربه و سگ متوجه اتفاق شد.» کاربر دیگر نوشت: «وقتی قرار نیست اتفاقی بیفتد، واقعا نمی‌افتد. این گربه در آن لحظه باید در آنجا قرار می‌گرفت، یعنی ماموریتش نجات جان کودک از دست سگ بود.»

http://www.SecretNews.ir/fa/News/409475/گربه-قهرمان،-جان-کودک-را-در-حمله-سگ-نجات-داد!
بستن   چاپ