اخبار محرمانه
تغییرات وحشتناک شهروند آلمانی او را به مرد شیطان معروف کرد!
سه شنبه 6 آبان 1399 - 12:12:04
اخبار محرمانه -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

باشگاه خبرنگاران / مرد آلمانی به خاطر تغییرات زیادی که روی بدنش انجام داده نام خود را در کتاب رکورد‌های گینس ثبت کرده است. «رولف بوچ هولز» که به مرد شیطان معروف شده تاکنون بیش از 516 تغییر در بدنش ایجاد کرده است. او می‌گوید این تغییرات هنوز تغییراتی نیست که او در نظر دارد روی بدنش انجام دهد.
رولف که در زمینه فناوری اطلاعات برای یک شرکت مخابراتی در آلمان کار می‌کند در سن 40 سالگی خالکوبی و پرسینگ (سوراخ کاری بدن) را آغاز کرد. طی بیش از 20 سال او پرسینگ‌های مختلفی را روی لب، ابرو و بینی خود انجام داده و حتی دو شاخ کوچک نیز روی سرش ایجاد کرده است. رولف در این باره گفت: «تغییرات فقط در بخش بیرونی بدن من انجام شده، اما این‌ها باعث تغییر خود من نشده است. من همان آدم سابق هستم.»
رولف تاکنون 453 پرسینگ، تاتو و ایمپلنت انجام داده است. در سال 2010 او رکورد مردی که در جهان بیشترین پرسینگ را انجام داده به نام خود ثبت کرد. او در سال 2014 و در بازگشت از فرودگاه دبی امارات به هتل محل اقامتش بخاطر ظاهر عجیبش به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. سخنگوی هتلی که قرار بود رولف در آن اقامت داشته باشد به رولف گفت که مدیریت هتل علیرغم همه تلاش هایش برای کسب اجازه ورود وی به امارات موفق نبوده است. 5 سال پس از آن اتفاق، رولف با انجام تغییرات دیگری در بدنش دو شاخ در بالای پیشانی اش ایجاد کرد.
گفتنی است؛ او اخیرا با اشتراک گذاشتن فیلم‌های خود در ثبت رکورد گینس در صفحات اجتماعی خودش، بار دیگر مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/409469/تغییرات-وحشتناک-شهروند-آلمانی-او-را-به-مرد-شیطان-معروف-کرد!
بستن   چاپ