اخبار محرمانه
غافلگیری کشیش از اقدام غیرمنتظره و خنده آور کودک در کلیسا!
دوشنبه 5 آبان 1399 - 22:24:16
اخبار محرمانه -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

باشگاه خبرنگاران / عکس العمل جالب دختر خردسال به کشیشی که در حال خواندن دعا برای او بود به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. این دختر که اشتبا‌ها تصور کرده بود کشیش قصد انجام‌های فایو (زدن کف دو دست به هم) با او را دارد ناگهان دست خود را بالا برد و آن را در مقابل کشیش گرفت.
ویدئویی که منتشر شده است این لحظه جالب در داخل کلیسا را به تصویر می‌کشد. در ابتدای این ویدئو کشیش در حالی که دست خود را روی سر دختر خردسال گرفته و مشغول خواندن دعا است دیده می‌شود. لحظاتی بعد این دختر در حالی که کنار مادرش ایستاده اشتبا‌ها برداشت می‌کند که کشیش قصد انجام‌های فایو با او را دارد. او بلافاصله دست خود را بالا گرفته و کشیش نیز که با صحنه‌ای غیرمنتظره مواجه شده کف دست خود را به کف دست دختر می‌زند. در این ویدئو این کشیش که از این اقدام دختر خردسال به خنده افتاده و دست خود را جلوی دهانش گرفته دیده می‌شود.
در این ویدئو صدای خنده‌های شخصی که در پشت دوربین ایستاده و مشغول فیلمبرداری شنیده می‌شود. این ویدئو پس از انتشار در تیک توک با استقبال کاربران همراه شد. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «اگر در کودکی به شما آموزش داده نشود و اصولی تربیت نشوید با هر دست بازی،‌های فایو خواهید کرد (به هر کسی اعتماد خواهید کرد)».

http://www.SecretNews.ir/fa/News/409174/غافلگیری-کشیش-از-اقدام-غیرمنتظره-و-خنده-آور-کودک-در-کلیسا!
بستن   چاپ