اخبار محرمانه
نقد برنامه اقتصادی منتقدان دولت!!
پنجشنبه 1 آبان 1399 - 14:31:39
اخبار محرمانه - کیهان /متن پیش رو در کیهان منتشر شده و انتشار آن به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست
روزنامه شرق در سرمقاله شماره دیروز خود نوشت: «دولت دوازدهم در ضعیف‌ترین موقعیت خود است. روز و ساعت و شاید دقیقه‌ای نیست که فیلم و سخن و گفتاری علیه عملکرد آن در فضای مجازی منتشر نشود.»
دولت تدبیر و امید با حمایت‌های اصلاح‌طلبان و برنامه‌های غیراخلاقی این طیف علیه دیگر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به پیروزی رسید. حالا یک روزنامه طیف موسوم به اصلاح‌طلب (شرق) در سرمقاله خود نوشته: «کلیپ‌هایی که متأسفانه به‌سرعت کاربران از آن استقبال می‌کنند و بازنشر می‌شود. رفتاری که بخش عمده‌ای از آن ریشه در استیصال و نارضایتی شدید از وضعیت و عملکرد اقتصادی دولت دارد. شاید بتوان گفت جامعه ایران کمتر زمانی چنین نگران، عصبی و بی‌افق بوده است. اکنون خرید خانه‌ای محقر و کوچک حتی در حاشیه شهرها یا داشتن یک پراید دست دوم به آرزویی دست‌نیافتنی تبدیل شده است؛ یافتن شغلی با سه تا چهار میلیون تومان حقوق که تقریبا افسانه است. وضعیت بد اقتصادی از دو سال قبل و با شروع دور جدید تحریم‌های ظالمانه و افزایش سوءسیاست‌ها[!!] و انجام‌نشدن اصلاحات ساختاری اقتصادی و پاندمی کرونا‌ تشدید شد. تورم بالای 30 درصد و منفی‌شدن رشد اقتصادی و ایجاد فضای رکود تورمی و... بی‌شک تأثیرات بسیاری بر روح و روان و رفتار انسان ایرانی گذاشته و می‌گذارد.»
چنان‌که خواندید از عبارت «سوءسیاست‌ها» استفاده شده یعنی دولت عملکرد خوبی دارد و دچار «سوءمدیریت» نیستیم بلکه سوءسیاست داریم! در این سال‌ها طیف اصلاح‌طلب نشان داده که در فرافکنی تبحر ویژه‌ای دارد و این مدل جدید فرافکنی را نیز باید به قبلی‌ها افزود.
سپس در حالی که اصلاح‌طلبان و دولت مورد حمایت آنها در راس کار است، شرق در سرمقاله خود به هجو برنامه اقتصادی منتقدان دولت پرداخته و نوشته است: «مخالفان و رقبایی که جز تهدید و توهین هیچ‌گاه در تمام دوران حضورشان چه بر اریکه قدرت و چه خارج از آن، طرح و نقشه و برنامه‌ای برای تغییر مثبت و بهبودی اوضاع ارائه نداده‌اند...»
گویا این جماعت یادشان رفته است که در دوره‌های قبل ریاست جمهوری چه توهین‌های زشتی علیه رئیس‌جمهور بیان داشتند و حتی کار را با یک کاریکاتور به اوج وقاحت رساندند. باید پرسید آیا دولت متبوع شما گوشی برای شنیدن انتقادها و اجرای برنامه‌های جناح رقیب دارد؟! 
نکته آخر اینکه لیست توهین‌های دولتمردان علیه منتقدان به راحتی در اینترنت قابل احصا و بررسی است.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/406515/نقد-برنامه-اقتصادی-منتقدان-دولت!!
بستن   چاپ