اخبار محرمانه
بازیگرانی خانمی که در آستانه ستاره شدن هستند
چهارشنبه 30 مهر 1399 - 19:18:13
اخبار محرمانه - هفت صبح / در این مطلب نگاهی داریم به فعالیت بازیگرانی که در آینده نزدیک می توانند ستاره تاثیرگذار سینما و تلویزیون باشند :
سارا رسول زاده
نقش فریبا کمالی با نام هنری هدیه در ســریال عاشقانه منوچهر هادی زمینه دیده شدن سارا رسول زاده را فراهم کرد. رسول زاده برای این نقش نامزد بهترین بازیگر زن جشن حافظ شد.
نجلا تازه ترین سریال اوست که این شبها از شبکه سه پخش میشود. او در این ســریال نقش زنی آبادانی را برعهده دارد و به خوبی از پس نقش برآمده اســت. زمینه برای رشــد او مهیا به نظر می رسد
پردیس پور عابدینی
او در نقش راضیه و مانلی بخش مهمی از درام سریال آقازاده را بر دوش دارد و یکی از عوامل موفقیت سریال در بخش بازیگری است. پورعابدینی نه تنها مقابل بازیگران باتجربه ای چــون نیکی کریمی و امیر آقایی کم نیاورده اســت که توانسته خود را در کانون توجه قرار دهد. چالش اصلی او جایی است که سه نقش متفاوت در سریال بازی کرده. او در ســریال آقازاده ثابت کرد "آن" بازیگــری دارد و اگر با همین دست فرمان پیش برود و قدر فرصتها را بداند، تبدیل به بازیگری مهم خواهد شد.
نازنین بیاتی
درخشــش بیاتی در فیلم "دربند" باعث شــد خیلی زود مورد توجــه کارگردانها قرار بگیرد و تبدیل به بازیگری پرکار شود. بیاتی سال 96 در فیلم کمدی آینه بغل و سریال کمدی گلشیفته نشان داد در این ژانر هم میتواند موفق باشد.
نازنین بیاتی تبدیل به ســتاره نشــده، اما بازیگر توانمندی است که فرصت حضور در سطح اول بازیگری را تا سالها دارد. چه بسا همکاری با کارگردانهای شاخص مسیر حرفه ای اش را تغییر دهد
و نقطه عطف دیگری در کارنامه اش رقم بخورد
هستی مهدوی فر
بعــد از فیلم چهارشــنبه، مهمترین پیشنهاد هستی مهدوی فر فیلم ماجرای نیمروز؛ رد خون است. فیلم های دیگرش هیچکدام برایش تبدیل به اتفاقی ویژه نشده اند؛ .
او بازیگر توانمندی اســت، اما همچنان مترصد اتفاقی ویژه اســت. این بازیگر که در آســتانه 30 ســالگی قرار دارد، باید بیشــتر مراقب انتخابهایش باشــد. شــاید حضور در یک سریال خانگی بتواند مهدوی فــر را در کانون توجهات قــرار دهد. اینکه مهدوی فر به عنــوان بازیگر نقش اصلــی فیلمها به کارش ادامه دهد یا تبدیل به بازیگری فرعی شــود، بســتگی به شرایط دارد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/405840/بازیگرانی-خانمی-که-در-آستانه-ستاره-شدن-هستند
بستن   چاپ