اخبار محرمانه
شهردار منطقه2:
افزایش امنیت و نشاط از اهداف مشترک ناجا و مدیریت شهری است
چهارشنبه 30 مهر 1399 - 15:04:00
اخبار محرمانه - شهردار منطقه 2 گفت: ایجاد امید در بین شهروندان و افزایش ایمنی، امنیت انتظامی و اجتماعی مبحث بسیارقابل اهمیتی است که با تعامل و همکاری بین بخشی مدیریت شهری و نیروی انتظامی می توانیم درمسیر تحقق آن حرکت کنیم .

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه2، حسن رحمانی، شهردار منطقه2 در نشستی که به مناسبت هفته نیروی انتظامی و ارج نهادن بر زحمات نیروی انتظامی با حضور سرکلانتر دوم فاتب،پلیس راهور،روسای کلانتری و رئیس یگان حفاظت منطقه برگزارشد، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و تقدیر از تلاش سبز قامتان نظم و امنیت، یکی از مصادیق مهم خدمت به مردم را هدیه کردن امنیت به جامعه عنوان کرد و افزود: امنیت یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین نیازهای جامعه است و افزایش ایمنی ،امنیت انتظامی و اجتماعی از مصادیق بسیار قابل اهمیتی است که امنیت روانی درجامعه را موجب می شود.
وی افزود: ارتقای امنیت،آرامش ، آسایش و نشاط در راستای افزایش رضایت مندی شهروندان از اهداف مشترک ناجا و شهرداری تهران است.
رحمانی با اشاره به اینکه شعار " تهران شهری برای همه"، مصداقی برای تحقق مشارکت اجتماعی است،گفت: همه نهادهای اجرایی در کنار هم می توانیم در شرایطی که مدیریت یکپارچه شهری وجود ندارد ،با تقویت مشارکت و هم افزایی مدیریت یکپارچه محلی را اجرا و اتفاقات مثبتی را موجب شویم که ماحصل این تعامل افزایش رضایتمندی شهروندان است.
رحمانی درادامه وجود میزان قابل توجهی از شبکه بزرگراه ها و شهرک هایی همچمون اسلام آباد را از ویژگی های خاص منطقه 2 برشمرد و گفت: با توجه به شرایط و ویژگی های منطقه ،امید می رود با همراهی نیروی انتظامی در راستای اجرای احکام حقوقی و صیانت از حقوق شهروندان تلاش کنیم و با حذف فضاهای آسیب خیز ،مشکلات اجتماعی را مرتفع کنیم.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/405779/افزایش-امنیت-و-نشاط-از-اهداف-مشترک-ناجا-و-مدیریت-شهری-است
بستن   چاپ