اخبار محرمانه
در جلسه کنترل پروژه منطقه 20
پیشرفت 74 پروژه کوچک مقیاس رصد شد
چهارشنبه 30 مهر 1399 - 10:32:25
اخبار محرمانه - شهردار منطقه 20 در جلسه کنترل پروژه گفت: این منطقه با وجود دارابودن بالاترین اعتبار ابلاغی در بین مناطق 22 گانه، تاکنون پیشرفت فیزیکی قابل قبولی را در اجرای پروژه های محله ای داشته است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20؛ فرهاد افشار با بیان این مطلب گفت: منطقه 20 با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد تومان، با وجود اینکه 9 درصد از اعتبارات توسعه محلات مناطق را به خود اختصاص داده، 7 درصد پیشرفت فیزیکی را در اجرای پروژه های محله ای داشته است.
افشار با تاکید بر اینکه در بحث تامین اعتبار، منطقه 20 در بین سایر مناطق در رتبه اول قرار دارد گفت: با تلاش کلیه حوزه های اجرایی، تاکنون 7 درصد پیشرفت فیزیکی در اجرای پروژه های کوچک مقیاس حاصل شده و منطقه 20 در بین مناطق 22 گانه در رتبه دهم قرار گرفته است.
او افزود: در راستای برنامه های شهرداری تهران برای جلب مشارکت شهروندان در برنامه ریزی و مناسب سازی فضاهای شهری، 74 پروژه کوچک مقیاس و محله ای در محلات منطقه 20 در حال اجراست.
افشار با بیان اینکه پروژه های توسعه محلی به 5 دسته خدمات شهری، اجتماعی، ترافیک، عمران و شهرسازی تقسیم بندی می شود خواستار تلاش و پیگیری کلیه حوزه های مربوطه در اجرایی کردن این پروژه ها تا پایان سال جاری شد.
وی با تاکید بر تسریع در اجرای پروژه های محله ای افزود: بر اساس تعیین نیازمندیهای هر محله اعتبار تخصیص داده شده و شهروندان می توانند پیشرفت پروژه ها را به صورت دائمی مورد مشاهده و نظارت خود قرار داده و یاریگر مدیریت شهری باشند.
شهردار منطقه 20 معبرسازی، بهسازی معابر، مناسب سازی پیاده روها، پاتوق محله، بازپیرائی و تجهیز بوستان ها، نصب کفپوش و خرید وسایل بازی کودکان در بوستان ها، مرمت سرویس های بهداشتی، آرام سازی ترافیکی، رنگ آمیزی و نقاشی دیواری را از جمله پروژه های توسعه محلی عنوان کرد که تا پایان سال جاری تکمیل و مورد بهره برداری شهروندان قرار خواهد گرفت.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/405621/پیشرفت-74-پروژه-کوچک-مقیاس-رصد-شد
بستن   چاپ