اخبار محرمانه
معاون امور اقتصادی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در لرستان: منابع بیمه قالیبافان و کارگران ساختمانی باید مشخص شود
چهارشنبه 23 مهر 1399 - 18:36:28
وزارت رفاه
اخبار محرمانه - معاون امور اقتصادی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در لرستان گفت: منابع بیمه قالیبافان و کارگران ساختمانی باید مشخص شود .

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی لرستان، حجت اله میرزایی که در شورای اداری الیگودرز سخن می گفت، اظهار کرد: برای پوشش بیمه ای جدید حتی یک نفر بیمه قالیبافان و کارگران ساختمانی باید منابع مالی مورد نیاز تامین شود چون سازمان تأمین اجتماعی نمی‌تواند با منابع داخلی خود کسی را بیمه کند و منابعی که در بودجه های سنواتی تخصیص می یابد تکافوی پوشش جدید را ندارد.
وی افزود: به دلیل فقدان منابع متاسفانه در لرستان از 5 هزار نفر قالیباف، تنها 200 نفر و از 6 هزار و 200 نفر کارگر ساختمانی فقط هزار نفر بیمه شده اند.
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: وظیفه ما نظارت و پیگیری پروژه‌هایی است که در صندوق بازنشستگی کشوری مصوب شده و در دستور کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار می‌گیرد.
وی ادامه داد: برنامه مالی و زمان‌بندی در دستور کار قرار دارد اما هر سه پروژه «گردشگری حوضیان» و «لاستیک سازی» موانعی حقوقی و ارزی خارج از وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی دارند؛ تکمیل ظرفیت کشت و صنعت (دامپروری) 2000 راسی الیگودرز در اولویت اصلی است .

http://www.SecretNews.ir/fa/News/401305/معاون-امور-اقتصادی-وزارت-تعاون،کار-و-رفاه-اجتماعی-در-لرستان--منابع-بیمه-قالیبافان-و-کارگران-ساختمانی-باید-مشخص-شود
بستن   چاپ