اخبار محرمانه
سرمقاله رسالت/ مکر دشمنان در دوران کرونا متوقف نشده است!
چهارشنبه 23 مهر 1399 - 09:49:19
اخبار محرمانه - رسالت / « مکر دشمنان در دوران کرونا متوقف نشده است! » عنوان سرمقاله روزنامه رسالت به قلم حنیف غفاری است که می‌توانید آن را در ادامه بخوانید:
اگرچه برخی تصور می‌کنند شیوع کرونا در سرتاسر دنیا، منجر به توقف برخی طرح‌ها، استراتژی‌ها و حتی تغییر برخی راهبردهای کلان دشمنان اسلام و خصوصا برخی دولت‌های غربی شده است، اما شواهد و مستندات موجود نشان می‌دهد که چنین ادعایی صحت ندارد! بر این اساس، نه‌تنها اقدامات بی‌ثبات ساز واشنگتن و متحدان اروپایی آن در قبال جهان اسلام و خصوصا حوزه غرب آسیا و شمال آفریقا پایان نیافته است، بلکه شاهد استمرار این رویکرد وقیحانه از سوی آن‌ها هستیم.«ترویج اسلام هراسی» ، آن‌هم به‌صورت سیستماتیک و هدفمند، یکی از این موارد محسوب می‌شود. در تازه‌ترین این موارد، امانوئل ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه سخنان توهین‌آمیزی نسبت به دین مبین اسلام بیان داشته و کامل‌ترین و آخرین دین آسمانی را مولد بحران در جهان دانسته است! رئیس‌جمهور فرانسه اخیرا در این خصوص مدعی شده است :
«اسلام دینی است که امروزه در تمام جهان در بحران به سر می‌برد. این مسئله را فقط در کشور خودمان شاهد نیستیم.ما( کشورهای غربی) باید با افراط‌گرایی اسلامی مبارزه کرده و توانایی زیستن در کنار یکدیگر را داشته باشیم!»
چنانچه از سخنان ماکرون برمی‌آید، وی سعی دارد به‌مانند همیشه «اسلام» و « تروریسم تکفیری» را در یک سبد مفهومی و مصداقی تعریف کرده و با این همسان‌سازی کاذب و وقیحانه، دین اسلام را دین خشونت و عقب‌ماندگی معرفی نماید. این در حالی است که اتفاقا مولد«تروریسم تکفیری» کسانی جز سیاستمداران غربی ازجمله آمریکایی‌ها، انگلیسی‌ها و فرانسوی‌ها نبوده‌اند. 
ماکرون نیز به‌مانند ترامپ، جانسون و مرکل آدرس‌های غلطی را به افکار عمومی دنیا و در خصوص بحران‌های جاری در جهان اسلام مخابره می‌کند. بدیهی است که اکنون جهان اسلام در بحران به سر می‌برد ، اما مسئول این بحران ، کشورهایی نظیر آمریکا، انگلیس ،آلمان و البته فرانسه هستند؛کشورهایی که مطابق اسناد متعدد و اثبات‌شده، اصلی‌ترین حامیان داعش و گروه‌های تروریستی و تکفیری در سوریه و عراق هستند.
کشورهایی که در جریان جنگ یمن، حامیان تسلیحاتی و سیاسی مطلق آل سعود محسوب می‌شوند. بهتر است رئیس‌جمهور فرانسه به این سؤال پاسخ دهد که نقش وی و هم‌پیمانانش در نسل‌کشی گسترده سعودی‌ها در یمن چه بوده است! فراتر از آن، فرانسوی‌ها نیز به‌مانند آمریکا و رژیم صهیونیستی، طرفدار«تجزیه جهان اسلام» از طریق ایجاد «بحران‌های مزمن امنیتی» بوده و دهه‌هاست به این راهبرد کلان پایبند هستند. اتفاقا در چنین شرایطی«پیاده‌سازی اسلام » و «اتحاد امت اسلامی» تنها راه ایستادگی در برابر جنایات امثال ماکرون و ترامپ می‌باشد.
 آنچه مسلم است اینکه هرگز نباید فتنه‌انگیزی‌های غرب در جهان اسلام و خصوصا منطقه غرب آسیا را محصور و محدود به راهبردهای نظامی، تسلیحاتی و لجستیک و خلق گروه‌های تروریستی دانست! به عبارتی گویاتر، نباید در محاسبات و آینده‌پژوهی‌های صورت گرفته در این خصوص، نقشه فرهنگی دشمنان و زمینه‌سازی ذهنی آن‌ها برای خلق بحران‌های دامنه‌دار در محدوده جغرافیایی و فکری مسلمانان را نادیده انگاشت. مواضع وقیحانه سیاستمداران ورشکسته ای
 مانند ماکرون، آدرس و نشانه‌ای آشکار دال بر وجود«نقشه کلان ضد فرهنگی غرب» علیه جهان اسلام می‌باشد. این نقشه را باید به‌صورت کامل رصد و در قبال هر یک از گام‌ها و مراحل تعیین‌شده در آن، راهکارهای مقابله و خنثی‌سازی را در نظر گرفت. 

http://www.SecretNews.ir/fa/News/400853/سرمقاله-رسالت--مکر-دشمنان-در-دوران-کرونا-متوقف-نشده-است!
بستن   چاپ