اخبار محرمانه
مدیر کل امور استانهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تبریز: شورای هماهنگی حلقه اتصال و در بالاترین سطح تعاملات بین دستگاهی قرار دارد
سه شنبه 22 مهر 1399 - 13:12:14
وزارت رفاه
اخبار محرمانه - مدیر کل امور استانهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تبریز گفت: شورای هماهنگی حلقه اتصال و در بالاترین سطح تعاملات بین دستگاههای همکار قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، سید محسن دلبری در نشست شورای هماهنگی دستگاهها و بخشهای اقتصادی تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان گفت: شورای هماهنگی می تواند با هم افزایی و هم گرایی اقدامات موثر و اثربخشی را در جهت رفع موانع تولید و مسائل اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ایفا کند.
وی در بخش دیگری از مدیریت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان مدیریت ارشد استان یاد کرد و خواستار هماهنگی و استفاده از ظرفیت همه مدیران و کارکنان تلاشگر و دلسوز مجموعه دستگاههای تابعه وزارت و بخشهای اقتصادی در استان به منظور اجرای سیاستها و ماموریت های راهبردی وزارت متبوع شد.
مدیر کل امور استانهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: انتظار داریم تمامی مدیران دستگاههای تابعه و مدیران عامل واحدهای اقتصادی در استان در اجرای برنامه های یاد شده همکاری تنگاتنگی را بعمل آورند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/400171/مدیر-کل-امور-استانهای-وزارت-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-در-تبریز--شورای-هماهنگی-حلقه-اتصال-و-در-بالاترین-سطح-تعاملات-بین-دستگاهی-قرار-دارد
بستن   چاپ