اخبار محرمانه
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان: کارگران ستون فقرات اقتصاد کشور هستند
دوشنبه 21 مهر 1399 - 15:10:42
وزارت رفاه
اخبار محرمانه - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در مراسم پویش دوشنبه های ورزش و کار که همگام با سراسر کشور در شرکت پیش تنیده سنندج برگزار شد با اشاره به ضرورت حفظ سلامت روحی و جسمی کارگران، از آن به عنوان ستون فقرات اقتصاد و تولید در کشور نام برد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، برهان صلواتی با بیان اینکه در این شرایط سخت اقتصادی توجه به اشتغال و معیشت کارگران مورد توجه جدی دولت است، اظهار کرد: باید شرایطی فراهم شود تا در کنار این مشکلات؛ سلامت و نشاط روحی و جسمی جامعه کار و تولید آسیب نبیند چرا که کیفیت تولید و تداوم چرخش چرخ های اقتصادی تنها با نیروی کار سالم و بهره وری امکان پذیر است. صلواتی با قدردانی از همکاری و تعامل جامعه کار و تولید استان از جمله کارفرما و کارگران شرکت پیش تنیده سنندج با برنامه های فرهنگی ورزشی وزارت کار، افزود: مجموعه های ورزشی کارگران این وزارتخانه نیز با تمام امکانات در اختیار جامعه کار و تولید استان قرار دارد.
وی خاطرنشان کرد: با پیگیری و تلاشهای شبانه روزی سال‌های اخیر؛ خوشبختانه در کوتاه‌ترین زمان ممکن استخر شنای بزرگترین مجموعه ورزشی کارگران استان در سنندج افتتاح و در اختیار کارگران قرار می گیرد.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA

http://www.SecretNews.ir/fa/News/399446/مدیرکل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-کردستان--کارگران-ستون-فقرات-اقتصاد-کشور-هستند
بستن   چاپ