اخبار محرمانه
جذب بیش از دو هزار کارورز در استان ایلام
دوشنبه 21 مهر 1399 - 15:10:38
وزارت رفاه
اخبار محرمانه - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام از جذب دو هزار و 351 نفر کارورز در استان ایلام خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام، شکراله شیرخانی با بیان این که در این طرح استان ایلام موفق به جذب دو هزار و 351 نفر کارورز شده است، اظهار کرد: این افراد پس از اتمام دوره کارورزی که مدت سه ماه است، با صلاحدید کارفرما می‌توانند جذب بنگاه شود و کارفرما مشمول طرح بخشودگی 20 درصد از سهم بیمه تامین اجتماعی به مدت دو سال خواهد شد .
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام با اشاره به اینکه در این طرح کارفرما نیز از پرداخت سه درصد بیمه بیکاری معاف است، افزود: شرایط برای ثبت نام در این سامانه داشتن سن بالای 20 سال تا 35 سال، مدرک تحصیلی لیسانس به بالا و در دو سال اخیر کمتر از شش ماه سابقه بیمه داشته باشند .
وی تصریح کرد: مدت قرارداد کارورزی سه ماه بوده و کارفرما تعهدی در قبال جذب کارورز ندارد، کمک هزینه کارورزی برای لیسانس 15 میلیون ریال و برای فوق لیسانس 18 میلیون ریال و دکترا 21 میلیون ریال است .
شیرخانی تصریح کرد: این طرح با هدف افزایش قابلیت جذب و اشتغال دانش آموختگان از طریق انتقال مهارت و تجربه در محیط کار، کاهش هزینه‌های بکارگیری نیروی جدید برای کارفرما و ارتقاء سطح سرمایه کارگاه‌های فعال بخش خصوصی اجرا می‌شوند .

http://www.SecretNews.ir/fa/News/399443/جذب-بیش-از-دو-هزار-کارورز-در-استان-ایلام
بستن   چاپ