اخبار محرمانه
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان: طرح اشتغال روستایی از آسیب های اجتماعی پیشگیری می کند
دوشنبه 21 مهر 1399 - 12:05:27
وزارت رفاه
اخبار محرمانه - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با اشاره به مزایای طرح اشتغال روستایی ،جلوگیری از مهاجرت روستاییان به حاشیه شهرها و پیشگیری از آسیب های اجتماعی را از نقاط قوت طرح بیان کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، به مناسبت روز روستا و عشایر طرح بسته بندی خشکبار و میوه با حضور مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان و سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در روستای کریم آباد برگزار شد.
سعید مازندرانی در این مراسم گفت: یکی از اقدامات خوب دولت اعطای تسهیلات به مناطق روستایی است، که سبب ایجاد اشتغال پایدار و توانمند سازی روستاییان در این مناطق شده است.
وی اذعان کرد: از مزایای این طرح جلوگیری از مهاجرت روستاییان به حاشیه شهرها و پیشگیری از آسیب های اجتماعی ناشی از آن است.
این واحد تولیدی و بسته بندی خشکبار که در روز روستا و عشایر به بهره برداری رسید، با بهره گیری از تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری به میزان هشت میلیارد ریال و با اشتغال مستقیم 10 نفر و اشتغال غیر مستقیم 100نفر راه اندازی شد.
در این مراسم سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی چنین واحدهای تولیدی در روستاها و مناطق کم برخوردار به مصداق اقتصاد مقاومتی است.
وی افزود: همه مدیران و مسئولین خدمتگذار مردم و کارآفرینان هستند و ایجاد اشتغال و رونق کسب و کار در مناطق روستایی مایه مباهات و افتخار ما هست.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/399281/مدیر-کل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-گلستان--طرح-اشتغال-روستایی-از-آسیب-های-اجتماعی-پیشگیری-می-کند
بستن   چاپ