اخبار محرمانه
شجاعی برهان : تحقق اقتصاد مقاومتی داروی شفا بخش اقتصاد کشور است
يکشنبه 20 مهر 1399 - 16:52:41
وزارت رفاه
اخبار محرمانه - تحقق اقتصاد مقاومتی و رونق و جهش تولید ، داروی شفا بخش اقتصاد کشور است و اگر در مقوله تولید به اقتصاد مقاومتی توجه شود ، تاب آوری آن در مقابل هجمه ها و تحریم های ظالمانه نظام سلطه ، پایدار خواهد بود .

به گزارش اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی ، سید ضیاء الدین شجاعی برهان، مشاور وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی با بیان این مطلب افزود: اجرای اقتصاد مقاومتی ، راه نجات کشور است و استقلال اقتصادی را به ارمغان می آورد. 
مشاور وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در تبیین سیاست های کلی نظام در طول 10 سال گذشته ، شعار سال را حول محور اقتصاد و تولید قرار داده اند، افزود: با تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی می توانیم الگویی برای کشورهای در حال توسعه باشیم.
وی تصریح کرد : شفافیت و جوان گرایی ، دو سیاست اصلی و راهبردی در وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی است .
شجاعی برهان در ادامه بر عناصر تاثیر گذار در محیط اداری تاکید کرد و افزود : توجه به منابع انسانی و اهتمام به جوان گرایی ، باعث تقویت و پایداری در حوزه مدیریت می شود .
در این مراسم که با حضورنادر صادقی ،معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ، حجت السلام ذاکر رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی و سید محسن دلبری مدیر کل امور استانهای وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در سالن اجتماعات شهید حججی اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد ، ابوالفضل عبادی به عنوان مدیرکل تعاون، کار و رفاه استان آذربایجان غربی معرفی و از زحمات محمدرضا آمیان نیز تقدیر شد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/398687/شجاعی-برهان---تحقق-اقتصاد-مقاومتی--داروی-شفا-بخش--اقتصاد-کشور-است
بستن   چاپ