اخبار محرمانه
4گوشه دنیا/ عروس و داماد شدن با اعمال شاقه!
دوشنبه 7 مهر 1399 - 11:00:05
اخبار محرمانه - خراسان / با سفر کردن می‌توان دنیا را جور دیگری دید و با سنت‌های دیگر کشورها هم آشنا شد. دوشنبه‎ها در این ستون با هم سفر می‎کنیم و با آداب و رسوم عجیب مردم دنیا آشنا می‎شویم مثل سنت «پولترابند» در آلمان. ماجرا از این قرار است که در بعضی نقاط آلمان قبل از عروسی، خانواده‌ها و دوستان عروس و داماد دورهم جمع می‌شوند و همه وسایل را از ظرف‌های شام گرفته تا گلدان‌های گل و هر آن چه که دست‎شان بیاید به‎جز لیوان‌ها، می‌شکنند. آن‎ها آن‎قدر به این شکستن‌ ادامه می‌دهند تا کل فضا شبیه میدان جنگ شود.
بعد هم عروس و داماد خوشبخت باید تشریف بیاورند و همه ظروف شکسته را جمع کنند و محل جنگ را مثل روز اول بچینند. این سنت نشانگر اتحاد عروس و داماد و به چالش کشیدن توانایی آن‌ها برای انجام یک کار سخت است و به خیال آلمانی‌ها، آن‌ها را برای یک شروع سرسختانه آماده می‌کند.
درواقع معتقدند قوی شدن از این‎جا شروع می‌شود! داستان آن‌جا سخت‌تر می‌شود که عروس و داماد به‎جای برش زدن کیک عروسی باید یک کنده درخت را دونفری و فقط با یک دست اره کنند تا اطرافیان خیال‌شان راحت شود که آن‎ها قدرت جسمانی لازم را هم دارند. 

http://www.SecretNews.ir/fa/News/388082/4گوشه-دنیا--عروس-و-داماد-شدن-با-اعمال-شاقه!
بستن   چاپ