اخبار محرمانه
امیر غفارمنش: تهیه‌کننده 50 میلیون طلبم را نمی‌دهد
دوشنبه 7 مهر 1399 - 10:58:35
اخبار محرمانه - میزان / بازیگر فیلم سینمایی «نفوذی» گفت: رسانه ملی بودجه ساخت سریال را به طور کامل در اختیار تهیه کننده قرار داده اما وی تمامی مبلغ را برداشته و به هیچکس هم پاسخگو نیست.
امیر غفارمنش گفت: دو سال پیش در یک سریال به ایفای نقش پرداختم، متاسفانه تهیه کننده آن سریال هنوز هم مبلغ دستمزد من از آن اثر را پرداخت نکرده است، خوشبختانه صدا و سیما حق را کاملا به ما داده و این روزها درگیر پیگیری های این موضوع هستم. 
بازیگر سریال «دردسرهای عظیم» در همین راستا ادامه داد: با وجود اینکه شورای نظارت رسانه ملی به طور کامل حق را به من داده و تهیه کننده باید هزینه پنجاه میلیون تومان طلب من را وصول کند اما قانون قراردادهای ما همچنان می لنگد، زیرا با وجود تایید نهادی همچون صدا و سیما هنوز هم برای دریافت این مبلغ در کش و قوس هستم.
بازیگر فیلم سینمایی «نفوذی» اظهار کرد: رسانه ملی بودجه ساخت این سریال را به طور کامل در اختیار تهیه کننده قرار داده اما وی تمامی مبلغ را برداشته و به هیچکس هم پاسخگو نیست، از نظر من قرارداد ما بازیگران از لحاظ قانونی ایرادات زیادی دارد و لازم است تا به آن رسیدگی جدی شود.
وی در همین راستا ادامه داد: از نظر من قرارداد بازیگران باید جنبه کیفری و حقوقی پیدا کند زیرا به شکل امروزی قراردادها قابلیت پیگیری و نقد شدن ندارند، شاید صدا و سیما حق را به من بازیگر بدهد اما نبود اهرمی کیفری و حقوقی باعث شده تا من باز هم در وصول طلبم از تهیه کننده دست خالی بمانم. 

http://www.SecretNews.ir/fa/News/388041/امیر-غفارمنش--تهیه‌کننده-50-میلیون-طلبم-را-نمی‌دهد
بستن   چاپ