اخبار محرمانه
قول پزشک پرسپولیس به یحیی
چهارشنبه 2 مهر 1399 - 11:18:30
اخبار محرمانه - پزشک تیم فوتبال پرسپولیس با اعلام اینکه بازیکن عراقی این تیم از ناحیه زانو احساس درد می‌کند، گفت: قول می‌دهیم که «بشار رسن» را به دیدار الشارجه امارات برسانیم.
به گزارش مشرق ، « علیرضا حقیقت » در خصوص وضعیت پزشکی تیم فوتبال پرسپولیس ، بیان داشت: با تلاش تیم پزشکی سعی داشتیم تا بهترین ریکاوری را برای بازیکنان در نظر بگیریم اما همانطور که می‌دانید، نزدیکی دیدارها از نظر زمانی این کار را مشکل کرده و آسیب‌دیدگی‌های عضلانی یک موضوع جدانشدنی از ورزشکاران در این شرایط است.
وی تصریح کرد: رسن در ناحیه زانو احساس ناراحتی می‌کرد و ما به دلیل اینکه او را از دست ندهیم، روش‌های تشخیصی را برای او انجام دادیم و به محض اینکه جوابش بیاید، وضعیت او را اعلام خواهیم کرد. تیم پزشکی همیشه قول می‌دهد که بازیکنان را به بازی برساند و ما هم در مورد بشار این قول را می‌دهیم.
بیشتر بخوانید:
پرسپولیس هنوز جا نیفتاده است/ بازیکنان ایرانی نیمه‌حرفه‌ای هستند
پزشک پرسپولیس افزود: چند مصدوم داریم. «عیسی آل‌کثیر» که در جریان دیدار با التعاون دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه انگشت پا شده بود و با توجه به نیازی که تیم به او داشت، تمهیدات پزشکی در خصوص او در نظر گرفتیم و او را به بازی الدحیل رساندیم و سعی ما بر این است که او در بازی آینده نیز در اختیار تیم باشد.
حقیقت ادامه داد: «سعید آقایی» نیز در دیدار التعاون از ناحیه عضله کشاله ران آسیب دید و موارد تشخیصی در اسرع وقت انجام شد. کادر پزشکی در حال کار کردن بر روی اوست و امیدوارم تا بازی آینده آقایی را در اختیار تیم بگذاریم.
وی گفت: قبل از اینکه وارد قطر بشویم، تست کرونا را 2 مرتبه و به فاصله سه روز گرفتیم که خدا را شکر این تست‌ها منفی اعلام شد و در بدو ورودمان به این کشور نیز از اعضای باشگاه تست گرفته شد و مشکلی از این بابت نداشتیم.
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الشارجه امارات پنجشنبه سوم مهرماه برگزار می‌شود. سرخپوشان برای صعود از گروه باید این تیم اماراتی را شکست دهند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/383735/قول-پزشک-پرسپولیس-به-یحیی
بستن   چاپ